تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 32950

اجرای مانور قطع برق در مخابرات اصفهان

اجرای مانور قطع برق در مخابرات اصفهان

با حضور مدیر کل امور بحران استانداری اصفهان انجام شد؛ اجرای مانور قطع برق در مخابرات اصفهان مانور قطع برق در مرکز تلفن سردار شهید مصطفی ردانی پور شهر اصفهان با حضور منصور شیشه فروش مدیر کل امور بحران استانداری اصفهان و محمد هیبتیان معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان اجرا شد. به گزارش دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

با حضور مدیر کل امور بحران استانداری اصفهان انجام شد؛
اجرای مانور قطع برق در مخابرات اصفهان
مانور قطع برق در مرکز تلفن سردار شهید مصطفی ردانی پور شهر اصفهان با حضور منصور شیشه فروش مدیر کل امور بحران استانداری اصفهان و محمد هیبتیان معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان اجرا شد.

به گزارش دنیای اسرار، این مانور با قطع برق سیستم های مخابراتی در ۳۸ مرکز استان اصفهان که شامل ۱۶ مرکز در شهرستان ها و ۲۲ مرکز در شهر اصفهان بود؛ عملیاتی شد که در آن همزمان با قطع برق مراکز مخابراتی، سیستم ها با در مدار قرار گرفتن دیزل ژنراتورهایی پیش بینی شده به کار خود ادامه دادند و در این حین حضار از مرکز سوییچینگ و مرکز کنترل و دیسپچینگ بازدید کرده و بلافاصله با برنامه ریزی شرکت مخابرات، برق وصل شد.

گفتنی است، شرکت مخابرات به عنوان عضو مدیریت بحران همواره در جهت برقراری ارتباطات در زمان وقوع بحران فعالیت می کند و باعث پایداری شبکه های مخابراتی تلفن ثابت و سیار می شود.

لازم به ذکر است، در مانور امروز با قطع برق مخابرات، هیچ خللی در ارتباط ۱ میلیون مشترک دیتا، ۷ میلیون مشترک تلفن همراه و بیش از ۲ و نیم میلیون مشترک تلفن ثابت مخابرات در سطح استان ایجاد نشد.

بدیهی است با توجه به جانشینی اصفهان در مدیریت بحران تهران، با اجرای این مانور آمادگی برای ارائه خدمات اضطراری در شرایط بحران در مرکز کشور به بوته آزمایش گذاشته شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.