تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 32188

اجرای ۴۹ پروژه در حوزه منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان

اجرای ۴۹ پروژه در حوزه منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان

  مدیر سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: ۶ هدف استراتژیک را در حوزه منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان تعریف کرده ایم و برای تحقق آن ۱۷ برنامه استراتژیک و در نهایت ۴۹ پروژه بهبود در این حوزه در دستور کار است. به گزارش دنیای اسرار، منصور خادمی در هجدهمین کنفرانس بین

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: ۶ هدف استراتژیک را در حوزه منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان تعریف کرده ایم و برای تحقق آن ۱۷ برنامه استراتژیک و در نهایت ۴۹ پروژه بهبود در این حوزه در دستور کار است.

به گزارش دنیای اسرار، منصور خادمی در هجدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی که با محوریت نقش اکوسیستم منابع انسانی در ارتقاء امید باور و اعتماد برگزار شد، با بیان اینکه از حدود ۱۴ ماه پیش هلدینگ پتروپالایش اصفهان وارد عصر جدیدی در صنعت مدیریت کشور شده است، اظهار داشت: با ورود مدیرعامل جدیدT ما با مدیریت جهادی و هوشمندانه، با برنامه ریزی به صورت واقعی آشنا شدیم و حاصل این امر ۴۰۰ پروژه فعال در همه زمینه ها است.

وی با بیان اینکه از این ۴۰۰ پروژه فعال در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ۴۹ پروژه در حوزه سرمایه انسانی است، افزود: این هلدینگ رتبه اول در زمینه تنوع محصولات و رتبه دوم ظرفیت تصفیه نفت خام کشور را به خود اختصاص داده و یک چهارم فراروده های نفتی کشور در این شرکت تولید می شود.

مدیر سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین با کیفیت یورو ۵ از ۴۰۰ هزار بشکه نفت در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تولید می شود، اضافه کرد: چشم انداز ما در سال ۱۴۰۵ رسیدن به بالاترین ضریب پیچیدگی ۱۲٫۵ است که برای رسیدن به این دستاورد پروژه های زیادی را تعریف کرده این که یکی از مهم ترین آنها راه اندازی واحد تصفیه گازوئیل بود که ۱۶ ماه زودتر به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه راه اندازی ۶ شرکت جدید با هدف تکمیل زنجیره ارزش و جلوگیری از خام فروشی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان محقق شده است، گفت: زیرساخت های انتقال مواد نفتی را نیز در اصفهان راه اندازی کرده ایم.

خادمی با بیان اینکه ۱۱ استراتژی در کنار ۴۰۰ پروژه برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دستور کار است، ادامه داد: یکی از این استراتژی ها توسعه، یادگیری، مشارت و مدیریت سرمایه های انسانی است که در این زمینه کارهای بزرگی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هلدینگ پتروپالایش اصفهان دارای سه هزار نیروی فعال است، افزود: اتفاق خوبی که در یک سال اخیر در پالایشگاه اصفهان رخ داده این است که قرارداد کارکنان مستقیم شده و شرایط به گونه ای شده که شاهد افزایش بی سابقه تقاضای کار در هلدینگ پتروپالایش اصفهان هستیم.

مدیر سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه گروه مشاوران بوستون و فدراسیون جهانی انجمن‌های مدیریت بررسی را انجام دادند و در آن بررسی سه حوزه بسیار مهم که هر سازمان باید در آین حوزه ها کار کند را مشخص کردند که این حوزه ها شامل مدیریت استعداد، توسعه مهارت‌های رهبری و برنامه استراتژیک منابع انسانی است، ادامه داد: ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این سه حوزه فعالیت داشته، برنامه استراتژیک منابع انسانی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تدوین شده است، ارکان جهت ساز حوزه منابع انسانی مشخص شده و ارزش های کلیدی نیز تعریف و بر اساس آنها قدم بر می داریم.

وی با اشاره به اینکه ۶ هدف استراتژیک را در حوزه منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان تعریف کرده ایم، اضافه کرد: ۱۷ برنامه استراتژیک و در نهایت ۴۹ پروژه بهبود در این حوزه در دستور کار است.

خادمی با بیان اینکه حمایت از نیروی انسانی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان منجر به ماندگای همه متخصصان در این مجموعه شده است، گفت: این در حالی است که از بیرون از شرکت شاهد افزایش تقاضا برای ورود به مجموعه هستیم و این امر حتی در بین افراد شاغل در دیگر مجموعه ها دیده می شود.

مدیر سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان همچنین به ساماندهی شهرک شهید محمد منتظری اضافه کرد: در این شهرک همه خانه ها رنگ شده است که این امر به تقویت روحیه ساکنان کمک می کند، همچنین در این شهرک هر دو هفته یکبار جشن هایی برگزار می شود که ایجاد نشاط اجتماعی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به هوشمندسازی و استانداردسازی مدارس شهرک شهید محمد منتظری مطابق با استانداردهای مدارس جهانی، گفت: این کار را با همکاری مشاور آغاز کرده ایم.

خادمی همچنین به اجرای طرح جوان سازی نیروهای هلدینگ پتروپالایش اصفهان ابراز داشت: این امر به منظور جدا کردن افراد بی انگیزه از سیستم صورت گرفت و نیروهای جوان و خلاق جایگزین این نیروها شدند.

وی با بیان اینکه جانشین پروری و مدیریت استعداد از مهم ترین پروژه های در دستور کار در حوزه منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان است، ابراز داشت: برای اینکه زیرساخت خوبی برای این کار داشته باشیم، این پروژه را در دستور کار خود قرار دادیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.