تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر : 30573

احداث مسیر ویژه تردد معلولان و سالمندان در باغ رضوان

احداث مسیر ویژه تردد معلولان و سالمندان در باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خبر داد:احداث مسیر ویژه تردد معلولان و سالمندان در باغ رضوان مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از احداث مسیر ویژه تردد معلولان و سالمندان در باغ رضوان با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، علی حاجیان با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش رضایت مخاطبان،

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خبر داد:احداث مسیر ویژه تردد معلولان و سالمندان در باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از احداث مسیر ویژه تردد معلولان و سالمندان در باغ رضوان با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، علی حاجیان با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش رضایت مخاطبان، تسهیل در تردد معلولان و سالمندان و دسترسی آسان به خدمات اداری، مسیر ویژه تردد بین ساختمان‌های شماره یک و دو آرامستان باغ رضوان با رعایت استانداردهای مربوطه ایجاد شده است.

او ادامه داد: این مسیر ویژه با عرض ۱۸۰ سانتی متر و طول ۶۰ متر با استفاده از آجرهای خشتی و سنتی با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیون تومان در مدت ۱۵ روز احداث شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان همچنین خبر داد: در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت، زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان و پاسداشت فداکاری‌ها و مجاهدت‌های دلیرانه شهیدان والا مقام، ساختمان‌های شماره یک و دو سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به ترتیب به نام شهیدان مانیان و کیانی از شهدای این سازمان نامگذاری شدند.

او با بیان اینکه این اقدام با هدف تکریم نام‌های نورانی شهدا و ماندگار کردن عظمت جایگاه آنها اجرا شد، افزود: سالن جلسات ساختمان اداری سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان نیز به نام سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.