تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 28358

ارزش آفرینی در صنعت از مسیر دانشگاه محقق می شود

ارزش آفرینی در صنعت از مسیر دانشگاه محقق می شود

در آیین اختتامیه هفته پژوهش عنوان شد :ارزش آفرینی در صنعت از مسیر دانشگاه محقق می شودبه گزارش دنیای اسرار:آیین اختتامیه هفته پژوهش با حضور مرتضی یزدخواستی عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان حجت الاسام صادقی امام جمعه شهر سده، سید مسعود داودی رییس دانشگاه آزاد اسامی لنجان، تنی چند از مسئولین شهرستان لنجان، اساتید

Print Friendly, PDF & Email

در آیین اختتامیه هفته پژوهش عنوان شد :
ارزش آفرینی در صنعت از مسیر دانشگاه محقق می شود
به گزارش دنیای اسرار:آیین اختتامیه هفته پژوهش با حضور مرتضی یزدخواستی عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان حجت الاسام صادقی امام جمعه شهر سده، سید مسعود داودی رییس دانشگاه آزاد اسامی لنجان، تنی چند از مسئولین شهرستان لنجان، اساتید و پژوهشگران، بیست و هشتم آذرماه در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
مرتضی یزدخواستی عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان در این آیین گفت: معمولاً زمانی که دانشجویان وارد محیط دانشگاه می شوند، یکی از مهمترین دغدغه های آن ها انتخاب موضوع پایان نامه و انجام آن به شیوه مطلوب است تا بتوانند نتایج پژوهش خود را متناسب با موضوع، در بخش های مختلف جامعه به کار بگیرند. وی افزود: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور از دیرباز تاکنون به مبحث ارتباط صنعت و دانشگاه توجه ویژه ای داشته که مصادیق عملی آن انعقاد تفاهم نامه های متعدد با دانشگاه های مطرح کشور در جهت بهره مندی صنعت از دانش روز می باشد.
عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان خاطر نشان کرد: تولید ریل در این شرکت در کنار ابعاد ملی و بین المللی، فضایی بسیار خوبی است تا پژوهشگران بتوانند پژوهش های کاربردی در این زمینه انجام دهند و ذوب آهن نیز از چنین رویکردهایی استقبال می کند. وی همچنین گزارشی از فرایند تولید ریل در ذوب آهن اصفهان و نقش حیاتی آن در توسعه صنعت فولاد ارائه کرد.
حجت الاسام صادقی امام جمعه شهر سده نیز در این آیین گفت: جوانان ایرانی، توانمندی ها و پتانسیل های فراوانی دارند بنابراین نیاز است مسئولین به این سرمایه های ارزشمند اعتماد کنند و شرایط لازم را برای به منصه ظهور رساندن ایده های این عزیزان فراهم نمایند.
وی افزود: شهرستان لنجان با صنایع مختلف همجوار است و این فرصتی است تا دانشجویان بتوانند پایان نامه های خود را به صورت عملیاتی در چنین محیط هایی انجام دهند و از محل تعامل صنعت و دانشگاه ارزش آفرینی در بخش های مختلف ایجاد شود.
سید مسعود داودی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با گذشت بیش از ۴۰ سال از تاسیس آن، یکی از مولودهای انقلاب اسامی ایران به شمار می رود و سند تحول آن در مهرماه سال جاری نیز رونمایی شد تا بتواند موثرتر از گذشته در کلیه عرصه ها فعالیت داشته باشد.
وی افزود: از هفته پژوهش سال گذشته تا امسال،اساتید این واحد دانشگاهی در زمینه انتشار مقالات ISI و علمی پژوهشی عملکرد بسیار خوبی داشتند و در سال جاری نیز برنامه ریزی های خوبی در این زمینه صورت گرفته است. رییس دانشگاه آزاد اسامی واحد لنجان تصریح کرد: دو سال گذشته تفاهم نامه خوبی را با حضور دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسامی کشور با ذوب آهن اصفهان منعقدکردیم که نتایج خوبی را برای این شرکت مادر صنعتی و همچنین دانشگاه به همراه داشته است و هم اکنون نیز طرح ها و پروژه های بسیاری را در دست اقدام داریم.
سید مسعود داودی در این آیین گزارشی از فعالیت های دانشگاه آزاد اسامی واحد لنجان در زمینه های مختلف ارائه کرد.
شایان ذکر است در پایان این آیین از پژوهشگران و مسئولینی که به نحوی در انجام پروژه های پژوهشی نقش داشتند تقدیر شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.