تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر : 27030

از سال ۱۴۰۱، تمام ۲۱ میلیون لیتر گازوئیل تولیدی پالایشگاه اصفهان، یورو ۵ خواهد شد

از سال ۱۴۰۱، تمام ۲۱ میلیون لیتر گازوئیل تولیدی پالایشگاه اصفهان، یورو ۵ خواهد شد

با راه‌اندازی واحد تصفیه گازوئیل شرکت پالایش نفت اصفهان به گزارش دنیای اسرار: این شرکت دومین شرکت پالایشی از نظر دریافت خوراک و اولین شرکت از نظر تنوع تولید است. شرکت بیش از ۳۰ نوع فرآورده نفتی اعم از اصلی و ویژه تولید می کند. فرآورده‌های ویژه شرکت در تالار بورس کالای ایران عرضه می شود. پالایشگاه اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

با راه‌اندازی واحد تصفیه گازوئیل شرکت پالایش نفت اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: این شرکت دومین شرکت پالایشی از نظر دریافت خوراک و اولین شرکت از نظر تنوع تولید است.
 شرکت بیش از ۳۰ نوع فرآورده نفتی اعم از اصلی و ویژه تولید می کند.
 فرآورده‌های ویژه شرکت در تالار بورس کالای ایران عرضه می شود.
 پالایشگاه اصفهان ۵/۱۱۴ هکتار از ۳۴۰ هکتار وسعت خود را به فضای سبز اختصاص داده است. این میزان ۳۶ درصد مساحت شرکت است.
کل بنزین تولیدی پالایشگاه اصفهان که حدود ۱۲ میلیون لیتر می‌باشد،طبق استاندارد یورو ۵ تولید می شود.
در جهت حفظ محیط زیست، ۴ میلیون لیتر گازوئیل تولیدی، ویژه اتوبوسرانی استان دارای استاندارد یورو ۵ است.
 با راه‌اندازی واحد تصفیه گازوئیل، از سال ۱۴۰۱، تمام ۲۱ میلیون لیتر گازوئیل تولیدی شرکت، یورو ۵ خواهد شد.
پروژه گوگردزدایی از ته‌مانده برج‌های تقطیر از دیگر طرح‌هایی است که باهدف گوگردزدایی از ته‌مانده برج‌های تقطیر شرکت پالایش نفت اصفهان در حال انجام است.
این شرکت در سال گذشته ۳ محصول محیط سبز دیگر از جمله حلال پنتان با خلوص بالای ۹۹% حلال AW-406++ و حلال نرمال هگزان به محصولات خود اضافه کرده است.
نخستین پروژه ملی زیست‌محیطی تصفیه و استفاده صنعتی از فاضلاب شهری در شرکت پالایش نفت اصفهان با رویکرد کاهش مصرف منابع آب شرب با ظرفیت ۷۰۰ مترمکعب در ساعت راه‌اندازی شده است.
باهدف تأمین گاز طبیعی طرح بهبود فرآیند و بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان ایستگاه تقلیل فشار گاز طبیعی طرح بهبود فرآیند و بهینه‌سازی اجرا شد.
 تجهیز اکونامایزر (Economizer) به‌منظور استفاده بهینه از انرژی و افزایش راندمان دیگ بخارها در مسیر گازهای داغ خروجی آن‌ها و قبل از دودکش نصب شده است.
اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در شرکت
شرکت پالایش نفت اصفهان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و استراتژیک ترین صنایع کشور، وظیفه دارد به‌عنوان یک مسئولیت اجتماعی، سوخت مورد نیاز جامعه و مردم را با کیفیت‌های استاندارد تهیه کند. همین احساس مسئولیت اجتماعی و تعلق عمیق به جامعه و مردم باعث شده تا مدیریت این شرکت، در مسیر بهبود کیفیت فرآورده‌های تولیدی گام بردارد و فرآورده‌هایی تولید کند که کمترین آثار مخرب را بر محیط‌زیست و جامعه داشته باشد. این صنعت درصدد است با اجرای پروژه‌های عظیم زیست‌محیطی، در فرآیندهای تولید و ارتقاء کیفیت فرآورده‌های نفتی، محصولات خود نظیر بنزین و گازوئیل را با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی به بازار عرضه کند.
جذب نیروی جدید در شرکت پالایش نفت اصفهان
این شرکت در سال گذشته از طریق چاپ اطلاعیه در روزنامه‌ها و درج در سایت طی گذراندن مرحله آزمون کتبی و مصاحبه مبادرت به استخدام بیش از ۴۰۰ نفر نموده است. به‌غیراز این شرکت پالایش نفت اصفهان، همواره خود را در مقابل مصائب و مشکلات اجتماعی مردم مسئول می‌داند و در راستای همین مسئولیت‌های خطیر اجتماعی و مدنی اقدامات زیادی در سالهای گذشته انجام داده است که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
پیوستن به کاروان همدلی و مواسات و اهداء ۱۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، کمک‌های مالی به بهسازی میدان استقلال اصفهان، به اداره بهزیستی استان، کمک ۳۰۰ میلیونی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد آزادی زندانیان (اصفهان)، کمک میلیاردی به سیل‌زدگان ایام نوروز سال‌های گذشته، کمک میلیاردی به زلزله‌زدگان کرمانشاه و بازسازی دو باب مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، کمک به تکمیل پروژه کلینیک فرهنگیان (پایگاه سلامت) شاهین‌شهر، کمک به پروژه‌های عمرانی استان اصفهان (خمینی‌شهر) و…، مشارکت در پروژه‌های شاهین‌شهر اصفهان (تکمیل ورزشگاه) و… با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز این شرکت فعالیت‌های زیر را انجام داده و می‌دهد: – کمک مالی ۹ میلیارد تومانی به شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان – تولید و توزیع بیش از ۳۰۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی‌کننده برای سازمان‌ها وادارات متقاضی اصفهان و… این کمک ها ادامه دارد. این شرکت برای سال جاری نیز مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای مسئولیت های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی و ۵۰۰ میلیارد ریال در جهت پروژه تأمین آب براساس مصوبات کارگروه مقابله با خشکسالی تخصیص داده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.