تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 28978

استاندار اصفهان: تشدید و کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار از ضروریات این ایام است

استاندار اصفهان: تشدید و کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار از ضروریات این ایام است

 به گزارش دنیای اسرار، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در کار گروه استانی تنظیم بازار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بر ضرورت رصد بازار از نظر فراوانی اقلام پر مصرف خانواده ها و تشدید نظارت بر قیمت ها تاکید کرد.  نماینده عالی دولت در استان، خاطر نشان ساخت: اگرچه کالا‌های اساسی به وفور در فروشگاه‌ها

Print Friendly, PDF & Email

 به گزارش دنیای اسرار، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در کار گروه استانی تنظیم بازار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بر ضرورت رصد بازار از نظر فراوانی اقلام پر مصرف خانواده ها و تشدید نظارت بر قیمت ها تاکید کرد.

 نماینده عالی دولت در استان، خاطر نشان ساخت: اگرچه کالا‌های اساسی به وفور در فروشگاه‌ها موجود است، اما اختلاف قیمت‌ها در بازار پذیرفتنی نیست و باید با تشدید نظارت ها، با متخلفین برخورد شود.

وی با تاکید بر نظارت مضاعف بر بازار در ایام پایانی سال افزود: شهرستان ها با  محوریت فرمانداری ها و نظارت دستگاه های نظارتی قیمت ها را رصد و کنترل نمایند.

استاندار اصفهان با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر افزایش نظارت ها بر بازار استان تاکید کرد و افزود: نباید اجازه دهیم گرانفروشی و نوسان قیمت ها، کام مردم را در این ایام تلخ کند و می باید محکم و با جدیت پای نظارت، رصد مستمر و کنترل قیمت بر اقلام و کالاهای اساسی و پر مصرف بایستیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.