تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 30872

اصفهان در رشته کوهنوردی جزو برترین‌ها در کشور است

اصفهان در رشته کوهنوردی جزو برترین‌ها در کشور است

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران گفت: استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون همواره جزو رتبه‌های برتر کشور در ارزیابی‌های مختلف ورزشی و آموزشی فدراسیون کوهنوردی بوده که بسیار شایسته تقدیر است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:، رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران در مجمع عمومی سالیانه هیأت کوهنوردی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران گفت: استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون همواره جزو رتبه‌های برتر کشور در ارزیابی‌های مختلف ورزشی و آموزشی فدراسیون کوهنوردی بوده که بسیار شایسته تقدیر است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:، رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران در مجمع عمومی سالیانه هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اظهار داشت: استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون همواره جزو رتبه‌های برتر کشور در ارزیابی‌های مختلف ورزشی و آموزشی فدراسیون کوهنوردی بوده که بسیار شایسته تقدیر است.

وی با قدردانی از شرکت‌های تولیدکننده ابزار و دیواره‌های سنگ‌نوردی در استان تصریح کرد: این شرکت‌ها بازوان توانمند برای توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در کشور هستند که باید حمایت شوند.

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت حضور تمامی اعضا در جلسات مجمع بیان کرد: مجمع سالیانه با هدف ارائه گزارش سالیانه و بررسی و شناخت نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های هیأت برگزار می‌شود که لازم است تمامی اعضا نسبت به حضور در آن اهتمام لازم را داشته باشند.

 

 وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با تعامل و همدلی اعضای مجمع، فعالیت‌های مرتبط با توسعه و ترویج این رشته ورزشی با قدرت انجام شود و در این راه تقویت ارتباط مؤثر با اصحاب خبر و رسانه برای شناساندن هر چه بیشتر فعالیت‌های مجمع مورد تأکید است.

علیرضا بوژمهرانی رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد این هیأت پرداخت و چالش‌ها و برنامه‌های پیش روی هیأت کوهنوردی را بیان کرد و در پایان با رأی‌گیری از اعضای مجمع، مجید عمران با کسب ۲۲ رأی به عنوان خزانه‌دار هیأت انتخاب شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.