تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
کد خبر : 27596

اصفهان پایلوت گردشگری سلامت در کشور می شود

اصفهان پایلوت گردشگری سلامت در کشور می شود

به گزارش دنیای اسرار:رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌و‌کارهای وابسته اتاق ایران گفت: اصفهان به عنوان پایلوت گردشگری سلامت می تواند در عصر پساکرونا به رونق گردشگری کشور بیانجامد. علی اکبر عبدالملکی، رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌و‌کارهای وابسته اتاق ایران در گفت‌وگو با خبرنگار.دنیای اسراراظهار کرد: اصفهان سرشار از جاذبه های ملموس و ناملموس گردشگری است

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌و‌کارهای وابسته اتاق ایران گفت: اصفهان به عنوان پایلوت گردشگری سلامت می تواند در عصر پساکرونا به رونق گردشگری کشور بیانجامد.
علی اکبر عبدالملکی، رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌و‌کارهای وابسته اتاق ایران در گفت‌وگو با خبرنگار.دنیای اسراراظهار کرد: اصفهان سرشار از جاذبه های ملموس و ناملموس گردشگری است و جایگاه نخست جذب گردشگران سیاحتی در کشور را دارد. گردشگری سلامت در استان اصفهان با تاسیس شهرک سلامت توسط بخش خصوصی، فرصت مهمی در توسعه گردشگری کشور به شمار می رود.
وی اضافه کرد: یکی از ۱۴ کمیته در کمیسیون گردشگری اتاق ایران به گردشگری سلامت اختصاص یافته است و با بازدید از ظرفیت های موجود گردشگری سلامت در اصفهان، امیدواریم این استان به منزله پایلوت گردشگری سلامت در کشور به توسعه این صنعت یاری برساند.
رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌و‌کارهای وابسته اتاق ایران با تاکید بر حمایت دولت از بخش خصوصی و مجریان گردشگری سلامت در اصفهان، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های درمانی پدید آمده در اصفهان، امیدواریم با تسریع روند واکسیناسیون در کشور و کنترل پاندمی کرونا بتوانیم گردشگران خارجی را برای درمان به کشور دعوت کنیم.
وی افزود: با مهار کرونا، اصفهان به عنوان یکی از قطب های مهم گردشگری سلامت در کشور مطرح می شود و پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۲ سالانه ۲۰ میلیون گردشگر، ایران را مقصد سفر خود انتخاب کنند که بخشی از آن برای گردشگری سلامت است.
عبدالملکی در ادامه به رونمایی از ویدئوهای یک دقیقه ای داستان ناگفته های اصفهان هم اشاره ای کرد و گفت: روایت ناگفته های اصفهان در یک دقیقه که در شبکه های اجتماعی به مخاطب معرفی می شود، ابتکار تاثیرگذار و خلاقانه ای از طرف اتاق بازرگانی اصفهان بود که قطعا این برنامه را در کشور بسط و گسترش می دهیم؛ چراکه در سراسر دنیا این روایت ها می تواند به توسعه گردشگری منتج شود.
وی تاکید کرد: توسعه گردشگری در کشور ملزم به تقویت زیرساخت های گردشگری اعم از حمل‌ونقل هوایی، ریلی و مراکز اقامتی استاندارد است. امیدواریم با تقویت فرهنگ گردشگری و آموزش های مربوطه از دوران کودکی، بتوانیم کشور را در مسیر توسعه این صنعت سبز قرار دهیم.
خبرنگار.عاطفه علیان

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.