تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 29071

اضافه شدن درگاه نظرسنجی اینترنتی به سامانه ۱۵۲۲ آبفای استان اصفهان

اضافه شدن درگاه نظرسنجی اینترنتی به سامانه ۱۵۲۲ آبفای استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:مدیر سامانه ۱۵۲۲ آبفای استان اصفهان از اضافه شدن درگاه نظرسنجی اینترنتی به این سامانه تلفنی خبر داد. روح الله سعیدی گفت: تاکنون مشترکین از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۵۲۲ و فشردن کلید ۷  می توانستند میزان رضایت خود را از دریافت خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیر سامانه ۱۵۲۲ آبفای استان اصفهان از اضافه شدن درگاه نظرسنجی اینترنتی به این سامانه تلفنی خبر داد.

روح الله سعیدی گفت: تاکنون مشترکین از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۵۲۲ و فشردن کلید ۷  می توانستند میزان رضایت خود را از دریافت خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کنند اما از این پس مردم پس از دریافت هر کدام از خدمات  ۲۳ گانه آبفا می توانند از طریق نشانی  www.abfa.kamrad.ir/r/ulhzwmz در نظرسنجی از کاربران خدمات الکترونیک دفتر سامانه خدمات غیر حضوری  ۱۵۲۲ شرکت کنند.

وی افزود: نشانی نظر سنجی اینترنتی پس از دریافت هریک از خدمات غیرحضوری برروی تلفن همراه مشترک ارسال شده و دریافت کننده خدمات می تواند از طریق آن وارد صفحه نظرسنجی شده و نظرات خود را در خصوص  مدت زمان دریافت خدمات، میزان رضایت مندی از نحوه ارائه خدمات توسط میز خدمت الکترونیکی، میزان رضایت  از کیفیت میز خدمت الکترونیک  و میزان تاثیر ارتباط با میز خدمت الکترونیکی در رفع مشکل اعلام کند.

مدیردفترسامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۲ آبفای استان اصفهان اعلام کرد: مشترکین همچنین می توانند با حضور در این نظر سنجی، پیشنهادهای خود را در خصوص بهبود ارائه خدمات الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ثبت کنند.

 

خبرنگار:محبوبه عزیز

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.