تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 32217

اعزام تیم‌های بازرسی به محل‌های اسکان با هدف افزایش امنیت و رفاه مسافران

اعزام تیم‌های بازرسی به محل‌های اسکان با هدف افزایش امنیت و رفاه مسافران

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد: اعزام تیم‌های بازرسی به محل‌های اسکان با هدف افزایش امنیت و رفاه مسافران مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از اعزام تیم‌های بازرسی حراست به محل‌های اسکان مسافران نوروزی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:مجید جمشیدیان با

Print Friendly, PDF & Email

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

اعزام تیم‌های بازرسی به محل‌های اسکان با هدف افزایش امنیت و رفاه مسافران

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از اعزام تیم‌های بازرسی حراست به محل‌های اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:مجید جمشیدیان با اعلام این خبر گفت: کمیته حراست و امنیت هم‌چون سال‌های گذشته جهت همکاری با سایر کمیته‌ها در راستای وظایف محوله و ارائه پیشنهادهای کاربردی برای بهبود روش‌ها و فرآیندهای اجرایی ستاد، اقدام می‌کند تا این مجموعه بتواند با تمرکز هرچه بیشتر به خدمت‌رسانی مردم و مسافران بپردازد.

او افزود: این کمیته با محوریت نظارت بر عملکرد کادر اجرایی ستاد در کنار سایر کمیته‌های ذی‌ربط، به منظور استفاده هرچه بهتر از ظرفیت سامانه‌های نظارتی، جمع‌آوری اطلاعات و اخبار مرتبط و نیز ایجاد بسترهای لازم برای حفظ و صیانت از کارکنان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده است.

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اعزام تیم‌های بازرسی حراست به اماکن و محیط‌های مرتبط با اسکان مسافران نوروزی تصریح کرد: هم‌فکری و همکاری با دستگاه‌های ذی‌ربط به‌منظور افزایش سطح ایمنی، امنیت، رفاه و آسایش مسافران و ایجاد سفر خاطره‌انگیز از دیگر اقدامات این کمیته است.

او خاطرنشان کرد: احصا و انعکاس نقاط ضعف ستادهای نوروزی و نحوه خدمات‌رسانی به مدیران مربوطه جهت رفع مشکلات مسافران نیز در دستور کار کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان است.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.