تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
کد خبر : 31840

افتتاح مرکز جامع توانمندسازی آقایان در استان اصفهان

افتتاح مرکز جامع توانمندسازی آقایان در استان اصفهان

همزمان با دهه مبارک فجرصورت گرفت؛ افتتاح مرکز جامع توانمندسازی آقایان در استان اصفهان مرکز جامع توانمندسازی آقایان استان اصفهان امروز با حضور مدیران استانی و شهری افتتاح شد. به گزارش دنیای اسرار، به مناسبت ایام پرخیر و برکت ماه رجب و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در قالب یازدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم

Print Friendly, PDF & Email

همزمان با دهه مبارک فجرصورت گرفت؛
افتتاح مرکز جامع توانمندسازی آقایان در استان اصفهان
مرکز جامع توانمندسازی آقایان استان اصفهان امروز با حضور مدیران استانی و شهری افتتاح شد.

به گزارش دنیای اسرار، به مناسبت ایام پرخیر و برکت ماه رجب و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در قالب یازدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز مرکز جامع توانمندسازی آقایان استان اصفهان به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم و زیرساختی شهر اصفهان با اعتباری بیش از ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مجموعه توانمندسازی باغ فدک با تعامل صورت گرفته بین شهرداری اصفهان، استانداری، بهزیستی و سپاه پاسداران راه‌اندازی شده است که با افتتاح آن، مشکل اسکان کارتن‌خواب‌های شهر به صورت زیربنایی رفع خواهد شد.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در آیین بهره‌برداری از مرکز جامع توانمندسازی استان اصفهان گفت: امروز شاهد افتتاح دو مرکز مهم نگهداری از معتادین متجاهر برای آقایان و بانوان در دو محل باغ فدک و قلعه‌شور هستیم که بی‌شک نقش مهمی در کاهش آسیب‌‌های اجتماعی دارد.

مجتبی ایزدی بیان داشت: شهرداری اصفهان طبق بندهایی از قانون شهرداری‌ها و مصوبه شورای شهر نسبت به ایجاد این مرکز اقدام‌کرده که اقدامی بسیار قابل‌توجه است.

وی افزود: بی‌شک نجات انسان‌ها بر همه ما واجب است و طبق فرمایش قرآن هرکس شخصی را از مرگ نجات دهد گویی کل جامعه را نجات داده است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: امروز کشور ما در معرض انواع تهدیدها قرار دارد و اقدام به راه‌اندازی چنین مراکزی گامی مهم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و مقاوم‌سازی جامعه در برابر تهدیدهاست.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.