تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 26902

افتتاح پروژه های نورپردازی در شب عید قربان

افتتاح پروژه های نورپردازی در شب عید قربان

عاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد:افتتاح پروژه های نورپردازی در شب عید قربان به گرارش دنیای اسرار:همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر و در شب عید سعید قربان از بیش از ۲۲۶ میلیارد ریال پروژه نورپردازی در شهر اصفهان رونمایی می گردد. حسین امیری با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان به منظور نورپردازی

Print Friendly, PDF & Email

عاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد:افتتاح پروژه های نورپردازی در شب عید قربان

به گرارش دنیای اسرار:همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر و در شب عید سعید قربان از بیش از ۲۲۶ میلیارد ریال پروژه نورپردازی در شهر اصفهان رونمایی می گردد.

حسین امیری با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان به منظور نورپردازی شهر گفت: پروژه های نورپردازی شهر اصفهان با بیش از ۴۸ هزار لامپ و پروژکتور کم مصرف و همچنین ۲۸ هزار متر کابل کشی همزمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حسین امیری با اشاره به تاثیر مثبت نورپردازی اماکن و خیابانها بر روحیه شهر و شهروندان خاطرنشان کرد: نورپردازی بیش ار ۱۵ پروژه اثر گذار در شهر اصفهان به همت سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اجرایی و از امشب در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و طراحی این نورپردازی ها علاوه بر کاهش مصرف برق با میزان نور و نوع لامپ های انتخابی؛ هیچ آسیبی به سلامت محیط زیست، فضای سبز و درختان وارد نخواهد شد.

امیری به پروژه های قابل بهره برداری اشاره کرد و گفت: نورپردازی پل آذر، نورپردازی کتابخانه مرکزی ، نورپردازی گذر سعدی و گذر پشت مطبخ ، بهینه سازی نورپردازی میدان نقش جهان( امام )، نورپردازی پل دفاع مقدس ، نورپردازی بقعه ها و تکایای تخت فولاد از جمله خانه حکمت، آرامگاه دهش، تکیه تویسرکانی و تکیه بروجردی، نورپردازی دهانه های فوقانی پل خواجو ، نورپردازی ایستگاه مترو۲۵آبان، نورپردازی خیابان فردوسی اجرایی شده است و نورپردازی سی و سه پل و بیش از ۷۰ درصد پیشرفت به زودی تکمیل خواهد شد.

وی افزود: نور پردازی پل سردار شهید سلیمانی و همچنین نورپردازی مسجد شیخ لطف الله آغاز شده است و به زودی تکمیل خواهد شد.

معاون شهردار اصفهان به پروژه نورپردازی میدان نقش جهان اشاره کرد و ادامه داد: اصلاح و بهینه سازی نورپردازی مجموعه تاریخی میدان نقش جهان با هماهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، همچنین دفتر نمایندگی سازمان یونسکو در میدان انجام شده و تمام ملاحظات فنی از جمله عدم هرگونه دخل و تصرف در اصل بنا در نظر گرفته شده است.

حسین امیری با اشاره به جایگاه جهانی میدان نقش جهان گفت: لزوم اصلاح نورپردازی این اثر بزرگ جهانی احساس می شد، به همین دلیل اصلاح و بهینه سازی نورپردازی این میدان در سه فاز در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفت که در آن نورپردازی ابنیه تاریخی شامل مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله و کاخ عالی قاپو، اصلاح روشنایی کف میدان و افزایش میزان شدت روشنایی آن و نورپردازی سر در مغازه ها و همچنین غرفه های اطراف طبقه فوقانی از اعتبارات منطقه ۳ و با طراحی مدیریت بهینه سازی حوزه معاونت خدمات شهری انجام گرفته است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.