تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
کد خبر : 28788

افتتاح ۲۰۹۱ طرح مخابراتی در استان اصفهان

افتتاح ۲۰۹۱ طرح مخابراتی در استان اصفهان

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در آیین بهره‌برداری پروژه‌های شرکت مخابرات ایران، ۲۰۹۱ طرح مخابراتی در استان اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس، توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد. به گزارش دنیای اسرار: مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این مراسم که صبح امروز -دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰-

Print Friendly, PDF & Email

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در آیین بهره‌برداری پروژه‌های شرکت مخابرات ایران، ۲۰۹۱ طرح مخابراتی در استان اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس، توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

به گزارش دنیای اسرار: مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این مراسم که صبح امروز -دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰- به صورت یکپارچه و با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد؛ با اشاره به طرح ها و پروژه های مخابراتی بهره برداری شده در سطح استان گفت: بحمدالله امروز با تلاش همکاران مخابراتی استان شاهد افتتاح  ۲۰۹۱ طرح مخابراتی در سطح استان هستیم که شامل ۱۵۶۵ طرح در زمینه ارتباطات ثابت و ۵۲۶ طرح در زمینه ارتباطات سیار می باشد و با اعتباری بالغ بر ۱۰،۸۹۷،۵۰۰ میلیون ریال اجرایی شده است.

اسماعیل قربانی افزود: از مهمترین دستاوردهای بهره برداری شده می توان به ۸۰۶ مورد توسعه شبکه انتقال و فیبرنوری، ۵۲۶ مورد توسعه شبکه تلفن همراه در قالب راه اندازی  سایت، ۴۰۵ مورد بهینه سازی و توسعه شبکه دیتا، ۱۶۴ مورد توسعه و نوسازی شبکه دسترسی و مراکز تلفنی و ۱۹۰ عدد توسعه و بهینه سازی تغذیه نیروی مراکز و سایت ها اشاره کرد.

وی  تکمیل اولین پروژه تجمیع شبکه های نسل آینده تلفنی  منطقه سه کشوری با تکیه بر دانش بومی را از جمله مهم ترین پروژه های افتتاح شده دانست و عنوان کرد: این پروژه توسعه که با هدف بهینه سازی زیرساخت، صرفه جویی و مدیریت متمرکز، مبتنی بر دانش بومی و با بهره مندی از ارتقاء زیرساختهای موجود  و  بهینه سازی تکنولوژی صورت گرفته کل زیرساخت تلفنی استان لرستان و بخش های مورد نیاز از استان اصفهان  را در بر خواهد داشت.

دستاوردهای شبکه فیبر نوری

قربانی با تشریح مهمترین دستاوردهای شبکه فیبر نوری در سال جاری اظهار کرد: به همت تلاشگران عرصه ارتباطات در مخابرات استان، امروز از مرز ۵۰۰ هزار تار کیلومتر فیبر نوری در سطح استان عبور کرده ایم و اجرای ۷۱ کیلومتر فیبر خانگی جدید در ۱۹۶ نقطه ، اجرای ۵۳ کیلومتر فیبر جدید در ۷۷ سایت همراه اول و اجرای ۴ مسیر فیبر جهت پایداری شبکه از جمله جدیدترین طرح های اجرا شده در این زمینه است.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان بهره برداری از   شبکه وای فای عمومی را از دیگر طرح های جدید اجرا شده برشمرد و بیان کرد: این طرح با هدف ارتقاء دسترسی به سرویس باند پهن در ۲۴ نقطه از نقاط عمومی، پاساژها، پایانه ها و ورزشگاه های شهر اصفهان عملیاتی شده و شامل ۳۷۳ نقطه اکسس پوینت، ۶۵ سوییچ دسترسی و ۷۶۵۰ متر فیبر نوری می باشد.

گفتنی است در این مراسم محمد علی احمدی معاون استاندار  و فرماندار اصفهان نیز، در سخنانی با تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه زیر ساخت های مخابراتی، بر لزوم اهتمام بیشتر به مقوله ارتباطات روستاها در دولت جدید تاکید کرد.

لازم به ذکر است، در این مراسم دکتر زارع پور مقام عالی وزارت ارتباطات، مدیران ارشد حوزه ارتباطات کشور، اعضای هیات مدیره و معاونین ستادی شرکت مخابرات، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، دکتر پیری مدیرعامل توسعه اعتماد مبین ، فریدون حسن وند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ،حسینی کیا نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس، اسماعیلی دبیر کمیسیون صنایع،رسولی نژاد نایب رییس کمیسیون صنایع و مدیران مناطق مخابراتی حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.