تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
کد خبر : 30508

افزایش تعداد اتوبوس‌های اصفهان به ۱٠٠٠ دستگاه در آستانه مهر

افزایش تعداد اتوبوس‌های اصفهان به ۱٠٠٠ دستگاه در آستانه مهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد؛ افزایش تعداد اتوبوس‌های اصفهان به ۱٠٠٠ دستگاه در آستانه مهر نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با همت مدیریت شهری تعداد ناوگان اتوبوسرانی در آستانه ماه مهر به حدود یک هزار دستگاه می‌رسد. به گزارش دنیای اسرار، ابوالفضل قربانی در مراسم رونمایی از ناوگان جدید اتوبوسرانی

Print Friendly, PDF & Email

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد؛
افزایش تعداد اتوبوس‌های اصفهان به ۱٠٠٠ دستگاه در آستانه مهر
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با همت مدیریت شهری تعداد ناوگان اتوبوسرانی در آستانه ماه مهر به حدود یک هزار دستگاه می‌رسد.

به گزارش دنیای اسرار، ابوالفضل قربانی در مراسم رونمایی از ناوگان جدید اتوبوسرانی بیان کرد: با توجه به افزایش جمعیت شهر و آغاز فعالیت مدارس با مشکل روبه‌رو بودیم که با همت مدیریت شهری تعداد ناوگان اتوبوسرانی در آستانه ماه مهر به حدود یک هزار دستگاه می‌رسد تا اصفهان، ناوگان حمل‌ونقل عمومی مناسبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در پایان شورای چهارم بالغ بر یک هزار دستگاه اتوبوس با میانگین عمر مفید پنج سال در سطح شهر سرویس‌دهی می‌کرد، افزود: بر اساس گزارشی که در این دوره احصا شد یک هزار دستگاه اتوبوس به ۶۵۰ دستگاه با عمر مفید حدود ۹ سال رسیده است.

این مقام مسئول ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری و شورای ترافیک استان برای اینکه روزهای بهتری را در ابتدای سال تحصیلی داشته باشیم، از هیچ کوششی فرو گذار نکرده‌اند و با توانی مضاعف وارد میدان شدند، به طوری که اقدامات ویژه‌ای نسبت به سالیان قبل شکل گرفته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید نیاز به سرویس مناسب دارند، تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت شهر و آغاز فعالیت مدارس با مشکل روبه‌رو بودیم که با همت مدیریت شهری تعداد ناوگان اتوبوسرانی در آستانه ماه مهر به حدود یک هزار دستگاه می‌رسد تا اصفهان، ناوگان حمل‌ونقل عمومی مناسبی داشته باشد.

وی با اشاره به افزایش ساعت‌های کاری مترو و کاهش سرفاصله رسیدن واگن‌ها به ایستگاه، گفت: تلاش در راستای راه‌اندازی خط دوم مترو و انجام مطالعات خطوط دیگر نیز برای کمک به ناوگان حمل‌ونقل عمومی در دست اقدام است.

قربانی با بیان اینکه طرح‌های خوبی برای آماده سازی فضای اطراف مدارس انجام شده و البته اعتبارات خوبی نیز برای آن پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت شهری در این دوره نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار و در راستای محرومیت‌زدایی است، به طوری که شهردار اصفهان در اولین روز فعالیت خود از محله محروم حصه بازدید کرد، لذا توزیع امکانات حمل‌ونقلی با این رویکرد انجام می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: برای جابه‌جایی دانش‌آموزان به روش‌های مدرن نیاز داریم که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف به این مهم دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری موج؛ آئین بهره‌برداری از ناوگان جدید اتوبوسرانی شهر اصفهان و آغاز به کار ستاد مهر شهر اصفهان امروز برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.