تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر : 27534

افزایش سرعت خدمت رسانی در کلانتری های اصفهان با نصب سامانه های هوشمند

افزایش سرعت خدمت رسانی در کلانتری های اصفهان با نصب سامانه های هوشمند

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه موضوع هوشمند سازی با به روز رسانی سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری در واحدهای اجرایی این فرماندهی تحقق یافته از افزایش سرعت خدمت رسانی به مردم در کلانتری ها و پاسگاه ها با تجهیز آنها به سامانه های هوشمند خبرداد.  سردار” محمدرضا میرحیدری”

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه موضوع هوشمند سازی با به روز رسانی سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری در واحدهای اجرایی این فرماندهی تحقق یافته از افزایش سرعت خدمت رسانی به مردم در کلانتری ها و پاسگاه ها با تجهیز آنها به سامانه های هوشمند خبرداد.

 سردار” محمدرضا میرحیدری” در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته که در هفتمین و آخرین روز هفته ناجا انجام شد ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) و هفته ناجا گفت: امروز نیروی انتظامی متفاوت از پلیس قبل از انقلاب که فقط مدافع حاکمان زمان بودند عمل کرده و علاوه بر اینکه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت کشور را وظیفه خود می داند به عنوان خادم مردم با رأفت،مهربانی و بردباری ماموریت های خود را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه ناجا در خط مقدم مقابله با توطئه های استکبار جهانی قرار دارد افزود: امروز در بیشتر توطئه هایی که دشمن در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر علیه ملت ما دنبال می کند، نیروی انتظامی سینه خود را سپر کرده و با تمام قوا ایستاده است که تقدیم ۱۴ هزار شهید ناجا از ابتدای انقلاب تا کنون سندی گویا بر این ادعا است.

این مقام ارشد انتظامی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، در خصوص تقویت کلانتری ها و پاسگاه ها به عنوان سرپنجه های ناجا اشاره کرد و گفت: امروز تقویت این یگان ها در جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم در دستور کار جدی نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی در ادامه به موضوع هوشمند سازی در نیروی انتظامی پرداخت و با اشاره به نامگذاری هفته ناجا امسال به نام ” پلیس هوشمند، امنیت پایدار” اظهار داشت: امروز با تجهیز کلانتری ها و پاسگاه های استان اصفهان به سامانه های هوشمند و به روز رسانی نرم افزار ها و سخت افزارهای این یگان ها ، شاهد افزایش خدمت رسانی به مردم با سرعت و دقت عمل بیشتری هستیم.

سردار میرحیدری با بیان اینکه مجرمان تحت تعقیب و محکومان فراری در مناطق حاشیه نشین برای خود پناهگاه ساختند گفت: در این خصوص طرحی ویژه برنامه ریزی شده که از ابتدای آبان ماه با اقدامات اطلاعاتی و مشارکت مردم عزیز و نیروهای بسیجی نسبت به دستگیری و تحویل این افراد به مرجع قضائی اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: طرح دیگری نیز به منظور مهار و کنترل سارقان سابقه داری که با تکرار جرم زمینه اذیت و آذار شهروندان را فراهم کردند در دستور کار قرار گرفته که از هفته آینده اجرایی خواهد شد که مطمئناً این گونه طرح در جهت ارتقای سطح امنیت استان تاثیرگذار خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کسب رتبه برتر پلیس استان در بین پلیس استان های کشوربیان داشت: امروز با کمک مردم شریف استان که همیشه حامی پلیس خدمتگزار بودند توانسته ایم در مهار جرایم توفیقات زیاد داشته باشیم به طوری که در زمینه وقوع جرایم خشن و در زمینه وقوع سرقت ها و جرایم مهمه با کاهش فراتر از ۵۰ درصد مواجه بودیم

فرمانده انتظامی استان اصفهان سپس از اجرای ۸۰ طرح انتظامی با عناوین “نصر”، “محرم”و “قدس” در مدت هفته ناجا سال گذشته تا هته ناجا امسال خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال ۹۳ باند سرقت از جمله ۹ باند سرقت احشام ، ۵ باند سرقت خودرو و ۱۳ باند سرقت داخل خودر توسط کارآگاهان پلیس آگاهی منهدم شدند.

وی افزود: در بحث مبارزه با مواد مخدر که یکی از دغدغه های شهروندان است میزان دستگیری قاچاقچیان ۳۱ درصد، جمع آوری معتادان متجاهر ۶۷ درصد و دستگیری خرده فروشان ۱۳ درصد رشد داشته است.

سردار میرحیدری تجهیز پلیس استان به ابزارهای مورد نیاز در خصوص مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در دل کویر را خواستار شد و گفت: پلیس در زمینه جمع آوری معتادان متجاهری که رها شدن آنها مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده و چهره ناپسندی از جامعه نشان می دهند آمادگی لازم را دارد و امیدواریم با راه اندازی هرچه زودتر کمپ های ترک اعتیاد رایگان مورد تاکید در ماده ۱۶ با همت و تلاش مسئولان استان یک حرکت مجاهدانه ای را در پایان آبان ماه اجرایی کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از افزایش ۱۵۰ درصدی انهدام باند های قاچاق کالا درنیمه نخست امسال خبر داد و با بیان اینکه رویکرد این فرماندهی برخورد با دانه درشت هایی است که اقدام به تهیه و توزیع کالای قاچاق می کنند اظهار داشت: در این زمینه میزان برخورد با باند هایی که ارزش کالاهای قاچاق آنها بالای ۵۰۰ میلیون ریال بوده ۷۶ درصد رشد داشته است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.