تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر : 28976

افزایش مزیت‌های رقابتی صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب‌آهن از طریق هم‌افزایی

افزایش مزیت‌های رقابتی صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب‌آهن از طریق هم‌افزایی

مدیرعامل فولاد مبارکه در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت ذوب‌آهن اصفهان: افزایش مزیت‌های رقابتی صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب‌آهن از طریق هم‌افزایی محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت: یکی از آسیب‌هایی که در کل صنعت کشور با آن مواجه هستیم، عدم اتحاد، انسجام

Print Friendly, PDF & Email
مدیرعامل فولاد مبارکه در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت ذوب‌آهن اصفهان:
افزایش مزیت‌های رقابتی صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب‌آهن از طریق هم‌افزایی
محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت: یکی از آسیب‌هایی که در کل صنعت کشور با آن مواجه هستیم، عدم اتحاد، انسجام و هماهنگی لازم جهت هم‌افزایی است که برای مقابله با دشمنان باید تمام توان خود را بسیج کنیم.
به گزارش دنیای اسرار: نشست تعاملی مدیران عامل و معاونین شرکت‌های فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان با رویکرد عملیاتی درجهت افزایش همکاری در حوزه های مختلف تولید، تامین مواد اولیه، سرمایه گذاری و … سه شنبه ۱۷ اسفند ماه در ذوب آهن برگزار شد.
محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در این نشست گفت: یکی از آسیب‌هایی که در کل صنعت کشور با آن مواجه هستیم، عدم اتحاد، انسجام و هماهنگی لازم جهت هم‌افزایی است که برای مقابله با دشمنان باید تمام توان خود را بسیج کنیم.
مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: با توجه به این که به تدریج و در آینده نزدیک، شاهد رقابت سخت‌تر و نزدیک‌تری در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خواهیم بود، هم‌افزایی صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب‌آهن می‌تواند مزیت‌های رقابتی این شرکت‌ها را افزایش دهد.
همکاری و تعامل ذوب آهن و فولاد مبارکه یک ضرورت است
ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن نیز در این دیدار گفت: همکاری و تعامل ذوب‌آهن با فولاد مبارکه برای این دو شرکت که در یک منطقه جغرافیایی قرار دارند به یک ضرورت تبدیل شده است و این سازمان‌ها نباید فرصت افزایش همکاری در سطوح مختلف را از دست بدهند .
وی افزود: رویکرد ذوب‌آهن اصفهان استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی و همچنین پتانسیل‌های موجود در کشور است و در این راستا آمادگی کامل داریم تا در حوزه‌های مختلف با شرکت فولاد مبارکه همکاری کنیم.
رخصتی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که دستورالعمل اقتصادی کشور نیز هست، ضرورت تغییر نگرش را می‌طلبد و بر این مبنا نباید اجازه دهیم که ظرفیت‌های خالی تولید معطل بماند. لذا همکاری و تعامل ذوب آهن با فولاد مبارکه در راستای استفاده از این ظرفیت‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.
در این جلسه مقرر شد مباحث مشترک و مرتبط در حوزه های مختلف اعم از تولید، توسعه، فروش و بازاریابی، اقتصادی ، مالی و نیروی انسانی در کمیته‌های فنی تخصصی با هدف بهره وری بیشتر مدیریتی هر دو شرکت پیگیری شود.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.