تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۵۹
کد خبر : 32879

افزایش کمی و کیفی تولید ذوب‌آهن، به صورت نقطه‌ای کنترل می‌شود

افزایش کمی و کیفی تولید ذوب‌آهن، به صورت نقطه‌ای کنترل می‌شود

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان شنبه دوم اردیبهشت‌ماه در روز عید سعید فطر، از بخش دیسپاچر کل و هماهنگ‌کنندگان خطوط تولید بازدید کرد و روند تولید شرکت را از نزدیک بررسی نمود. به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت در این بازدید ضمن تبریک عید فطر به همکاران دیسپاچر خطوط تولید، گفت: در راستای منویات مقام معظم

Print Friendly, PDF & Email
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان شنبه دوم اردیبهشت‌ماه در روز عید سعید فطر، از بخش دیسپاچر کل و هماهنگ‌کنندگان خطوط تولید بازدید کرد و روند تولید شرکت را از نزدیک بررسی نمود.

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت در این بازدید ضمن تبریک عید فطر به همکاران دیسپاچر خطوط تولید، گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۲ مبنی بر مهار تورّم و افزایش تولید، روند برنامه‌های معاونت بهره‌برداری بصورت نقطه‌ای کنترل می‌شود تا افزایش کمی و کیفی تولید محقق گردد. وی افزود : کلیه معاونت‌ها و مدیریت‌های شرکت موظفند، پشتیبان تولید بوده و موانع را برطرف نمایند.

کوهی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات تمامی تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی که با همت بلند و با تکیه بر توان و تجربه کارکنان و دانش فنی متخصصان داخلی به دستاوردها و رکوردهای متعدد دست یافتند، گفت: امیدوارم امسال ذوب‌آهن اصفهان در تحقق بخشیدن به شعار افزایش تولید، پیشگام واحدهای فولادی کشور باشد.
Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.