تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 29849

امکان واگذاری ۴۰۰۰ انشعاب جدید فاضلاب در نجف آباد فراهم می شود

امکان واگذاری ۴۰۰۰ انشعاب جدید فاضلاب در نجف آباد فراهم می شود

مدیرعامل آبفای استان اصفهان: امکان واگذاری ۴۰۰۰ انشعاب جدید فاضلاب در نجف آباد فراهم می شود به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان می گوید: با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب نجف آباد امکان واگذاری ۴۰۰۰ انشعاب جدید فاضلاب فراهم می شود. حسین اکبریان در جریان بازدید از تصفیه خانه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل آبفای استان اصفهان:
امکان واگذاری ۴۰۰۰ انشعاب جدید فاضلاب در نجف آباد فراهم می شود

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان می گوید: با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب نجف آباد امکان واگذاری ۴۰۰۰ انشعاب جدید فاضلاب فراهم می شود.
حسین اکبریان در جریان بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر نجف آباد گفت: با بهره برداری از مرحله نخست ایستگاه پمپاژ فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب نجف آباد می توان حداقل ۴۰۰۰ انشعاب جدید وصل کرد و جمعیتی معادل ۲۰ هزار نفر را تحت پوشش خدمات جمع آوری، انتقال، تصفیه و دفع فاضلاب قرار داد.
وی افزود: با بهره برداری کامل از این ایستگاه، امکان انتقال فاضلاب جمعیتی معادل ۱۰۰ هزار نفر از ساکنان شرق نجف آباد از عمق ۱۱ متری زمین به واحدهای فرایندی تصفیه خانه فراهم می شود.
اکبریان در عین حال بر سرعت بخشیدن اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: نصب انشعابات فاضلاب، افزایش میزان رضایتمندی شهروندان نجف آبادی از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را در پی خواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.