تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰:۲۲
کد خبر : 27463

انهدام باند قاچاق سلاح به مرکز کشور

انهدام باند قاچاق سلاح به مرکز کشور

به گزارش دنیای اسرار:جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که محموله ای از سلاح های شکاری و جنگی غیر مجاز را از مرزهای غربی کشور به مرکز کشور قاچاق کرده بودند خبر داد. سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که محموله ای از سلاح های شکاری و جنگی غیر مجاز را از مرزهای غربی کشور به مرکز کشور قاچاق کرده بودند خبر داد.

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای تشدید مقابل با قاچاقچیان سلاح و مهمات با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت اعضای باندی در زمینه قاچاق سلاح به مرکز کشور مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و رصد هوشمندانه خود دریافتند که این باند قصد دارند محموله ای از سلاح های جنگی و شکاری غیر مجاز را به وسیله یک دستگاه کامیون از مرزهای غربی به سمت اصفهان منتقل کنند که به همین منظور در محور مواصلاتی استان مستقر و اقدامات لازم را در جهت شناسایی و توقیف خودرو انجام دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در نهایت ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار خوراک آبزیان که از سمت استان های غربی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۵ قبضه کلت کمری و ۴۲ قبضه انواع سلاح های شکاری غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به دستگیری ۳ نفر  و تحویل آنها به مراجع قضائی تاکید کرد: کسانی که با قاچاق سلاح های غیر مجاز به داخل کشور قصد برهم زدن امنیت و آرامش جامعه را دارند باید بدانند که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ماموران ناجا با هوشیاری و هوشمندی و اشرافیت بالای خود تحرکات این گونه افراد را رصد می کنند و اجازه نخواهند داد آنها به امنیت کشور خدشه وارد کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.