تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۱۵
کد خبر : 30823

انهدام شبکه سازمان یافته نفاق به دست پلیس اصفهان

انهدام شبکه سازمان یافته نفاق به دست پلیس اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سازمان یافته شبکه نفاق در عملیات پیچیده و هوشمندانه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اصفهان خبر داد. سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: به دنبال طراحی فتنه جدید دشمن برای

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سازمان یافته شبکه نفاق در عملیات پیچیده و هوشمندانه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اصفهان خبر داد.
سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: به دنبال طراحی فتنه جدید دشمن برای ایجاد آشوب و نا امنی در میهن اسلامی و تحرکات برخی عناصر مرتبط با گروه های معاند و ضد انقلاب خارج نشین اعضای یک باند سازمان یافته شبکه نفاق در رصد هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفتند.
وی افزود: سرانجام با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی و هماهنگی های لازم با مرجع قضائی اعضای این باند طی یک عملیات پیچیده و هوشمندانه در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از محل اقامت آنان تعداد ۵۰ عدد کوکتل مولوتف، تعداد قابل توجهی اعلامیه، بیسیم، اسپری رنگ برای شعار نویسی، کیس رایانه و وسایل فنی که از طریق آنها با سرشبکه های نفاق خارج نشین ارتباط برقرار می کردند کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اعضای این باند ۴ نفر هستند که طی اعترافات بدست آمده از آنها قصد انجام عملیات خرابکارانه، ایجاد آشوب و ناامنی و تحریک مردم را داشتند گفت: متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر همدستان و افراد مرتبط با این باند در دستور کار پلیس قرار دارد.
سردار هاشمی فر در خاتمه با بیان اینکه نیروهای فراجا پاسدار امنیت مردم و ارزش های انقلاب اسلامی هستند تاکید کرد: دشمنان این ملت باید بدانند که حافظان و مدافعان امنیت محکم و استوار در صحنه ایستاده اند و اجازه فتنه انگیزی به آنان را نخواهند داد و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) این شرارت ها جمع خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.