تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 32029

اهدای بیش از ۲هزار و ۶۶۵ دستگاه وسایل گرمایشی به مددجویان استان اصفهان

اهدای بیش از ۲هزار و ۶۶۵ دستگاه وسایل گرمایشی به مددجویان استان اصفهان

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛ اهدای بیش از ۲هزار و ۶۶۵ دستگاه وسایل گرمایشی به مددجویان استان اصفهان مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۲ هزار و ۶۶۵ دستگاه بخاری و آبگرمکن گازسوز در پائیز و زمستان امسال تاکنون به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شده است. به

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

اهدای بیش از ۲هزار و ۶۶۵ دستگاه وسایل گرمایشی به مددجویان استان اصفهان

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۲ هزار و ۶۶۵ دستگاه بخاری و آبگرمکن گازسوز در پائیز و زمستان امسال تاکنون به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شده است.

به گزارش  دنیای اسرار، کریم زارع با تاکید به لزوم تامین وسایل مورد نیاز مددجویان در فصول مختلف، اظهار داشت: همزمان با شروع فصل سرما تاکنون ۲هزار و ۶۶۵ دستگاه انواع وسایل گرمایشی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

وی با اشاره به هم افزایی خیران و کمیته امداد استان در تامین این تعداد دستگاه گرمایشی، ادامه داد: هزار و ۱۱۷ بخاری گازی و تعداد هزار و ۵۴۸ دستگاه آبگرمکن با اولویت مناطق محروم استان به خانوارهای نیازمند اهدا شده است.

ایم مقام مسئول با اشاره به ارزش ریالی وسایل گرمایشی، افزود: کمیته امداد از ابتدای فصل پاییز با هم افزایی خیران برای تامین لوازم ضروری گرمایشی نیازمندان بیش از ۶ میلیارد و ۲۲۱ میلیون تومان جمع آوری و اقدام به توزیع دستگاه ها کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، دستگیری از نیازمندان و حمایت موثر از خانوارهای تحت حمایت را بدون مساعدت خیران، نیکوکاران و همراهی مردم شریف استان، سخت توصیف کرد و گفت: نیک اندیشان می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* نسبت به اهدای کمک ها و نذورات خود اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.