تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 28763

ایمن‌سازی جاده‌های کاشان با جذب ۲۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار

ایمن‌سازی جاده‌های کاشان با جذب ۲۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛ ایمن‌سازی جاده‌های کاشان با جذب ۲۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: با هدف ایمن‌سازی جاده‌های این شهرستان، بیش از ۲۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب و هزینه شده است.  مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

ایمن‌سازی جاده‌های کاشان با جذب ۲۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: با هدف ایمن‌سازی جاده‌های این شهرستان، بیش از ۲۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب و هزینه شده است.

 مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ اظهار کرد: در حالی‌که اعتبار فرمانداری برای راهسازی شهرستان کاشان، فقط چهار میلیارد ریال بوده است، بیش از دو هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی با هدف ایمن‌سازی جاده‌های این شهرستان جذب و هزینه شده است.  

 وی اذعان داشت: تکمیل طرح موسوم به کنارگذر کاشان – آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر، ورامین و تهران همراه با پل راه‌آهن نوش‌آباد، پس از توقف چند ساله با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به مرحله مناقصه رسیده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان افزود: پیمانکاران برای شرکت در این طرح تا روز یکشنبه اول اسفند فرصت دارند به اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان مراجعه کنند و پاکت‌ها در روز دوم اسفند باز شده و برنده مناقصه برای اجرای طرح معرفی می‌شود.  

وی تصریح کرد: طرح کنارگذر کاشان – آران و بیدگل با عبور از میدان امام علی(ع) کاشان در جاده ابوزیدآباد، دو مسیر می‌شود که راه اول پس از پادگان شهید کبریایی به چرمشهر و تهران متصل می‌شود و مسیر دوم نیز با عبور از منطقه یحیی‌آباد به موازات راه آهن سراسری با تکمیل پل راه آهن نوش‌آباد بعد از پلیس راه به محور کاشان – قم وصل می‌شود.  

 آراسته با اشاره به اهمیت بهره‌برداری جاده کاشان – بادرود گفت: امیدواریم هشت کیلومتر این جاده با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.  

 وی افزود: عملیات اجرایی و ساخت تقاطع غیرهمسطح مجتمع شهید احمدی روشن با اعتبار یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شده که دسترسی ایمن از آزاد راه کاشان – اصفهان به جاده قدیم نطنز هدف اصلی این طرح است.  

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: برای اجرای ایمن‌سازی محور کاشان به برزک، ورکان، موته و اتصال به آزادراه تهران – اصفهان نیز در سال جاری  ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص داده شده است.  

 وی بیان داشت: شهرستان کاشان دارای یکهزار و ۴۰۰ کیلومتر راه است که شامل ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی درجه یک، ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی و ۴۰۰ کیلومتر آزادراه است.  

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.