تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر : 32895

بازدید مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان از معاونت بهره برداری

بازدید مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان از معاونت بهره برداری

مهندس محسنی مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان در ادامه بازدید های میدانی ، با معاون، مدیران وکارشناسان معاونت بهره برداری دیدار و گفتگو نمود. به گزارش  دنیای اسرار: در این دیدار مهندس محسنی مدیر عامل این شرکت طی سخنانی گفت: ۷۰درصد از پرسنل شرکت در حوزه معاونت بهره برداری فعالیت می کنند که نشان ازقابلیت

Print Friendly, PDF & Email

مهندس محسنی مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان در ادامه بازدید های میدانی ، با معاون، مدیران وکارشناسان معاونت بهره برداری دیدار و گفتگو نمود.
به گزارش  دنیای اسرار: در این دیدار مهندس محسنی مدیر عامل این شرکت طی سخنانی گفت: ۷۰درصد از پرسنل شرکت در حوزه معاونت بهره برداری فعالیت می کنند که نشان ازقابلیت و اهمیت این حوزه دارد.

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان افزود: این در حالیست که تعمیرات و نگهداری ۱۹۵ ایستگاه و حدود ۱۰هزار کیلومتر مدار خطوط فوق توزیع و انتقال برق برعهده این معاونت است که با توجه به گران بودن تجهیزات برق، مسئولیت بسیارسنگینی است.

 

مهندس محسنی با اشاره به برنامه بهینه سازی وتعمیرات ایستگاهها و خطوط گفت: با توجه به روند فرسوده شدن تاسیسات برق و کاهش راندمان آنها با برنامه ریزی مدون و منظم میتوان طول عمر شبکه را افزایش داده و پایداری مطمئن شبکه را تامین نمود.

وی در ادامه با تاکید برحفظ آمادگی جهت ارزیابی شرکت توانیر گفت : همکاران معاونت بهره برداری با برنامه ریزی دقیق و منظم شرایط خوبی را برای ارزیابی در اردیبهشت ماه داشته باشند.

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان درادامه ابراز امیدواری کرد: با توجه به ابلاغ قانون مانع زدایی صنعت برق که ظرفیت های خوبی در آن دیده شده است بسیاری از مشکلات را در کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه برق حل و فصل نماییم .

 

مهندس محسنی در پایان گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از همکاران ما را اپراتورهای پست های فوق توزیع وانتقال تشکیل میدهند و شرایط خاص کاری دارند برنامه هایی با همفکری مدیران جهت نشاط آفرینی در محیط کار ازجمله سرکشی به ایشان در دستور کار قرار گیرد.

در ابتدای این جلسه نیز مهندس اسلامی معاونت بهره برداری ضمن آرزوی توفیق برای مدیر عامل به معرفی مدیران و وظایف آنها پرداخت و سپس در خصوص فرآیند تصمیم گیری درکمیته های تخصصی و عمومی بهره برداری و تامین و نگهداری شبکه توضیحاتی ارائه کرد.

 

معاون بهره برداری در ادامه با بیان این موضوع که در تعمیرات و نگهداری شبکه چندین گام از شرکت های دیگر جلو هستیم ابراز امیدواری کرد: مدیریت جدید نسبت به انعکاس دستاوردها در نگهداری و تعمیرات شبکه ، نگاه تحول گرا داشته باشد.

گفتنی است: در ادامه این برنامه مهندس محسنی از دفاترفنی انتقال ، هماهنگی ،بهینه سازی و بازار برق بازید نمود.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.