تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
کد خبر : 31616

بازدید معاون استاندار اصفهان از نمایشگاه عفاف و حجاب

بازدید معاون استاندار اصفهان از نمایشگاه عفاف و حجاب

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از نمایشگاه عفاف و حجاب که به همت دفتر امور بانوان و دفتر امور اجتماعی استانداری در گلستان شهدای اصفهان برگزار شده است، بازدید کرد. به گزارش دنیای اسرار: در جریان این بازدید محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بدون واسطه با طراحان پوشاک و

Print Friendly, PDF & Email

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از نمایشگاه عفاف و حجاب که به همت دفتر امور بانوان و دفتر امور اجتماعی استانداری در گلستان شهدای اصفهان برگزار شده است، بازدید کرد.

به گزارش دنیای اسرار: در جریان این بازدید محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بدون واسطه با طراحان پوشاک و فروشندگان گفتگو و در جریان مشکلات و دغدغه های این هنرمندان و اصناف قرار گرفت.
وی در جریان بازدید از این نمایشگاه بیان کرد: بایستی در جامعه بسترهای حجاب و عفاف فراهم و سهل شود. نباید با موضوع حجاب احساسی برخورد و به اقدامات دوره ای بسنده کنیم. ضروری است مناطق مختلف استان میزبان اینگونه نمایشگاه ها باشند و تنها به برگزاری نمایشگاه در مکان های محدود بسنده نکنیم.
جان‌نثاری عنوان کرد: امروز برخی از دغدغه های تولیدکنندگان پوشاک را شنیدیم و می طلبد هفته آینده جلسه ای با حضور طراحان، تولیدکنندگان و غرفه داران نمایشگاه برگزار شود تا در جریان درخواست این هنرمندان و اصناف قرار بگیریم و برای رفع مشکلات چاره اندیشی کنیم.
وی یادآور شد: اینگونه اقدامات بایستی با حمایت مسئولین همراه باشد تا فرایند عرضه و تقاضا برای مردم، طراحان، تولیدکنندگان و فروشندگان جذاب شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: می طلبد گام های بلندتری در این راستا برداشته و تمامی اقدامات با برنامه ریزی انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.