تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 30023

بازدید معاون بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور از تصفیه خانه آب باباشیخعلی

بازدید معاون بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور از تصفیه خانه آب باباشیخعلی

تدابیر لازم تا زمان رفع این مشکل با کمک رسانی استان های معین در قالب تانکرهای آبرسانی و همچنین تدابیر فنی شرکت آب و فاضلاب به منظور تامین آب پایدار شهروندان صورت گرفته است. به گزارش دنیای اسرار:به دنبال افزایش کدورت آب ورودی به تصفیه خانه آب اصفهان به دلیل سیلابی شدن رودخانه زاینده رود

Print Friendly, PDF & Email

تدابیر لازم تا زمان رفع این مشکل با کمک رسانی استان های معین در قالب تانکرهای آبرسانی و همچنین تدابیر فنی شرکت آب و فاضلاب به منظور تامین آب پایدار شهروندان صورت گرفته است.

به گزارش دنیای اسرار:به دنبال افزایش کدورت آب ورودی به تصفیه خانه آب اصفهان به دلیل سیلابی شدن رودخانه زاینده رود در بالادست سد چم آسمان، معاون بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور از تصفیه خانه آب باباشیخعلی بازدید کرد.

هاشم امینی در جریان این بازدید گفت: با توجه به اینکه بخش عمده آب مورد نیاز شهرها و روستاهای تحت پوشش سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ از تصفیه خانه آب بابا شیخعلی تامین می شود، مشکل به وجود آمده موجب کندی تصفیه آب مورد نیاز جمعیت بیش از ۴ میلیون نفر شده است.

وی افزود: تدابیر لازم تا زمان رفع این مشکل با کمک رسانی استان های معین در قالب تانکرهای آبرسانی و همچنین تدابیر فنی شرکت آب و فاضلاب به منظور تامین آب پایدار شهروندان صورت گرفته است.

گفتنی است آب شرب ۵۸ شهر و ۳۸۰ روستای تحت پوشش سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ از طریق تصفیه خانه آب باباشیخعلی تامین و پس از گذراندن همه فرایندهای تصفیه، ازن زنی و کلر زنی شده و میزان کلر باقیمانده در شبکه آب شرب بر اساس استاندارهای ۱۰۵۳ بوده و در محدوده ۰.۵ تا ۰.۸ میلی گرم بر لیتر می باشد.

همچنین به صورت روزانه همه آزمون های میکروبی و شیمیایی برای اطمینان از سلامت آب شرب توسط آزمایشگاه های شرکت آبفا انجام می شود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.