تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
کد خبر : 29020

بازسازی ۲۲ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان

بازسازی ۲۲ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان

به گزارش دنیای اسرار:شهردار نجف‌آباد درنشست خبری بااصحاب رسانه با اشاره به اینکه در آمد یکی از موارد اصولی است که باید برای شهر در نظر گرفت تا بتوان پروژه‌ها را تکمیل کرد، گفت: در بخش حمل‌ونقل عمومی اقداماتی همچون بازسازی ۲۲ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان انجام شده و به

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:شهردار نجف‌آباد درنشست خبری بااصحاب رسانه با اشاره به اینکه در آمد یکی از موارد اصولی است که باید برای شهر در نظر گرفت تا بتوان پروژه‌ها را تکمیل کرد، گفت: در بخش حمل‌ونقل عمومی اقداماتی همچون بازسازی ۲۲ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان انجام شده و به هشت میلیارد تومان برای بازسازی ۳۷ دستگاه اتوبوس دیگر ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیاز است.

عبدالرسول امامی با اشاره به اینکه شهر را قدیمی‌ترین شهر جدید می‌نامند که معابر آن به صورت شطرنجی است و توسط شیخ بهایی طراحی و ایجاد شده است، اظهار کرد: جلسات خوبی با اعضای شورای شهر برگزار و منابع درآمدی برای افزایش بودجه در نظر گرفته شد، بر این مبنا مقرر شد بودجه نجف‌آباد با افزایش ۵۵ درصدی از ۳۸۰ میلیارد تومان به ۵۹۰ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: ۴۲۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی و مابقی بودجه جاری است. بودجه جاری شهرداری ثابت است، با افزایش بودجه قاعدتاً بودجه عمرانی افزایش پیدا می‌کند.

شهردار نجف آباد با بیان اینکه ۵۵ درصد بودجه نسبت به گذشته افزایش داشته، ابراز داشت: ۵۹۰ میلیارد تومان میزان بودجه سال ۱۴۰۱ است که اولین ویژگی بودجه شفافیت و تقسیم بندی بودجه برای اتمام پروژه‌ها است.

امامی تاکید کرد: آلایندگی در مناطق و نیازهای اساسی مناطق از جمله آسفالت و جدول‌گذاری معابر نیز در نظر گرفته شده و فروش زمین در بودجه به حداقل رسیده است.

رئیس شورای شهر نجف‌آباد با بیان اینکه توجه جدی به مسائل فرهنگی و ورزشی در بودجه مشهود است، گفت: یکی از مزایای بودجه جدید، حذف بودجه غیر نقدی است که به صورت کاملاً شفاف محقق خواهد شد.

مومنی ادامه داد: با توجه به تاریخی بودن نجف‌آباد به ویژه در هسته شهری با بافت گسترده فرسوده‌ای مواجه هستیم و با بودجه مورد نظر مقدور نیست بازسازی شود و باید با مشارکت مردم اقدام به بازسازی کرد.

وی با اشاره به اینکه برای بازسازی بافت فرسوده نجف آباد بودجه کافی نیست، خاطر نشان کرد: ۳۰ درصد صنایع استان اصفهان و هفت شهرک در نجف آباد مستقر شده‌اند و با توجه به تخریب باغ‌ها با معضل آلودگی هوا روبرو شدیم که البته برای احیای باغ‌ها اقدامی انجام‌گرفته است اما با توجه به حجم بالای صنایع آلایندگی‌های بسیاری در این شهرستان وجود دارد.

خبرنگار: مهتاب خیری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.