تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
کد خبر : 31454

بانوان شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان تجلیل شدند

بانوان شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان تجلیل شدند

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) ؛بانوان شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان تجلیل شدند به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در مراسمی از ۲۰ نفر از کارکنان بانوی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تجلیل شد.  به گزارش دنیای اسرار:در این مراسم با حضور علی صالحی عضو و سخنگوی شورای اسلامی

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) ؛بانوان شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان تجلیل شدند

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در مراسمی از ۲۰ نفر از کارکنان بانوی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تجلیل شد.

 به گزارش دنیای اسرار:در این مراسم با حضور علی صالحی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان، داود بحیرایی مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان و جمعی از مدیران این منطقه از زحمات و تلاش های بانوان شاغل در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

علیرضا صالحی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در این مراسم با تبریک ولادت بانو حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام زن و مادر به بیان تاثیرگذاری بانوان در فعالیت های شهرداری پرداخت و گفت: تعهد، دقت، ظرافت، روحیه مادرانه و همراهی بانوان در برنامه های شهرداری نشانه ارائه کار با کیفیت بانوان در خدمات رسانی به مردم است و‌ شورای اسلامی شهر اصفهان این روحیه را ارج می نهد.

در ادامه نیز مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همچنین با تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و قدردانی از زحمات بانوان در موفقیت های این منطقه شهرداری بیان کرد: نقش بانوان در موفقیت های منطقه ۱۰ شهرداری در زمینه های مختلف قابل تقدیر است.

داود بحیرایی کسب رتبه اول اجرای پروژه های عمرانی و همچنین رتبه اول کسب درآمد در سال گذشته را از موفقیت های این منطقه برشمرد و گفت: با لطف خدا،توسل به ائمه اطهار (ع) و زحمات همکاران در شش ماهه نخست امسال منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان رتبه نخست در زمینه های عمرانی، ترافیکی و خدماتی را در بین مناطق شهرداری اصفهان کسب کرده است که همه اینها مدیون‌زحمات پرسنل منطقه ده به ویژه بانوان است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.