تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
کد خبر : 32418

بخشی از رفع مشکل کمبود نیرو و قاضی خارج از توان قوه قضائیه است

بخشی از رفع مشکل کمبود نیرو و قاضی خارج از توان قوه قضائیه است

  حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با قضات و کارکنان قضایی استان اصفهان:بخشی از رفع مشکل کمبود نیرو و قاضی خارج از توان قوه قضائیه است به گزارش دنیای اسرار:حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با قضات و کارکنان قضایی استان اصفهان اظهار کرد: در چند ماه اغتشاشات، همکاران قضایی ما زحمت فوق‌العاده‌ای متقبل

Print Friendly, PDF & Email

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با قضات و کارکنان قضایی استان اصفهان:بخشی از رفع مشکل کمبود نیرو و قاضی خارج از توان قوه قضائیه است

به گزارش دنیای اسرار:حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با قضات و کارکنان قضایی استان اصفهان اظهار کرد: در چند ماه اغتشاشات، همکاران قضایی ما زحمت فوق‌العاده‌ای متقبل شدند؛ دشمن در جریان این اغتشاشات، به فضای ایجادشده و ضعف‌هایی که احیانا وجود دارد، خیلی امید بسته بود و از یک سال و نیم قبل از اغتشاشات، اقدامات و تلاش‌های زیادی را ترتیب داد و باورش این بود که شرایط برای تجزیه کشور فراهم است.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: اشکالات و گرانی‌ها و ناراحتی‌ها و بعضا مشکلات سیاسی، وجود دارند؛ دشمن در این میان همه تلاش خود را به کار بست و همه گروه‌های تابلودار و غیرتابلودار را به همراه ده‌ها رسانه فارسی و غیرفارسی تجهیز کرد اما به هدف خود نائل نیامد و شکست خورد و این امر ناشی از عنایت خداوند متعال و بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای حافظ امنیت مردم بود.

رئیس عدلیه در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تجهیز کادر اداری دادگستری استان اصفهان گفت: تاکنون ۴ آزمون اختصاصی و دوره مرتبط در استان اصفهان برگزار شده است؛ من این اجازه را خواهم داد که در سال‌های بعدی این دوره‌ها افزایش یابد. در ابتدای اردیبهشت نیز ابلاغ‌های ۷۷۰ کارمند در مراکز و مراجع قضایی استان اصفهان صادر می‌شود؛ چنانچه این میزان محقق شود، باز هم کافی نیست اما در هر صورت تلاش‌هایی شده که به این تعداد نیرو منتج شده است.

رئیس دستگاه قضا بیان داشت: همواره توصیه من به مجموعه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه آن است که اگر کسی لغزید و گناهی مرتکب شد و می‌شود او را اصلاح کرد و از حیز انتفاع ساقط نکرد ، اقدامات مقتضی را در این راستا ترتیب دهند و این موضوع اختصاص به قوه قضاییه ندارد و می‌توان برای همه بخش‌ها و دستگاه‌ها به کار برد.

 

پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان به ارائه آمار و ارقامی از عملکرد شعب و واحدهای قضایی استان اصفهان پرداخت و گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از یکصد قاضی جذب مراکز و مراجع قضایی استان اصفهان می‌شوند.

همچنین در این جلسه، نمایندگان قضات، کارکنان اداری و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان اصفهان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.