تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر : 29720

برنده شدن در شبکه جام جم، کلاهبرداری از آب در آمد

برنده شدن در شبکه جام جم، کلاهبرداری از آب در آمد

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی که با ترفند برنده شدن در مسابقه شبکه جام جم از یک شهروند بالغ بر ۲۸ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد. سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی که با ترفند برنده شدن در مسابقه شبکه جام جم از یک شهروند بالغ بر ۲۸ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان شهرستان خمینی شهر مبنی بر اینکه شخصی با ترفند تماس از شبکه جام جم و اعلام برنده شدن در مسابقه ، وی را به پای عابر بانک کشانده و با گرفتن رمز دوم کارت عابربانک مبلغ ۲۸میلیون ریال از حسابش برداشت کرده است ، موضوع در دستورکار مأموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و انجام یک سری اقدامات علمی وتخصصی سرانجام هویت اصلی عامل این کلاهبرداری شناسایی و مشخص شد فرد کلاهبردار ،پول رابه چند حساب دیگر منتقل کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه حساب هایی که کلاهبردار اقدام به انتقال پول به آنها کرده بود، مسدود شدند، عنوان داشت: مأموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.
سرهنگ براتی از اقدامات لازم برای بازگرداندن پول به شاکی خبر داد و گفت: شهروندان باید بدانند که در صورت برنده شدن در قرعه کشی هیچ سازمان و ارگانی از شهروندان رمزدوم دریافت نمی کند و آنها را پای عابر بانک نمی کشاند و بنابر این توصیه می کنیم به هیچ عنوان پاسخ اینگونه تماس ها را نداده و تحت هیچ شرایطی اطلاعات شخصی و بانکی را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند و فریب پیشنهادهای واهی عوام فریبانه کلاهبرداران را نخورند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.