تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 30328

برپایی میز خدمت شرکت توزیع برق اصفهان در مصلی نماز جمعه

برپایی میز خدمت شرکت توزیع برق اصفهان در مصلی نماز جمعه

در حاشیه آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه اصفهان ، در میز خدمت این هفته ،شرکت توزیع برق اصفهان از ساعت های قبل از برگزاری نماز جمعه پاسخگوی شهروندان و مراجعه کنندگان در مصلی بود. به گزارش دنیای اسرار :در این آیین سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان ، مدیر روابط عمومی شرکت ، مدیر خدمات

Print Friendly, PDF & Email

در حاشیه آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه اصفهان ، در میز خدمت این هفته ،شرکت توزیع برق اصفهان از ساعت های قبل از برگزاری نماز جمعه پاسخگوی شهروندان و مراجعه کنندگان در مصلی بود.
به گزارش دنیای اسرار :در این آیین سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان ، مدیر روابط عمومی شرکت ، مدیر خدمات مشترکین شرکت ،کارشناس تکریم ارباب رجوع نیز از نزدیک شاهد در خواست ها و گفتگوهای مردم بودند و ضمن دیدار رو در رو پاسخگوی مشکلات مردم بودند .
علیرضا کشانی در گفتگو با کارشناس خبر شرکت توزیع برق اصفهان برگزاری میز خدمت را در راستای حقوق شهروندی ،ارتباط نزدیک دولت با مردم وپاسخگویی مسئولین دانست وبر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش در جهت رفع و یا کاهش آن تأکید نمود واظهار داشت: به همین منظور و در راستای راهنمایی و مشاوره مراجعان ،جلوگیری از اتلاف وقت ورضایت هر چه بیشتر آنان ،شرکت توزیع برق اصفهان اقدام به برقراری میز خدمت در این محل عبادی و سیاسی نموده است.
گفتنی است : در طرح میز خدمت ، هر هفته مسئولان چند دستگاه با حضور در مصلی نماز جمعه در حوزه‌ی کاری پاسخگوی درخواست های مردم خواهند بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.