تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
کد خبر : 27117

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان غیر رسمی شرکت های آب و فاضلاب

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان غیر رسمی  شرکت های آب و فاضلاب

با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور، نخستین  آزمون تغییر حالت اشتغال به کار کارکنان  غیر رسمی  شرکت ‌های آب و فاضلاب کشور برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار:در این آزمون که  روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد ۱۱ هزار نفر از کارمندان غیر رسمی شرکت های آب

Print Friendly, PDF & Email

با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور، نخستین  آزمون تغییر حالت اشتغال به کار کارکنان  غیر رسمی  شرکت ‌های آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار:در این آزمون که  روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد ۱۱ هزار نفر از کارمندان غیر رسمی شرکت های آب و فاضلاب به رقابت پرداختند.

در استان اصفهان نیز بیش از ۹۰۰ نفر از کارکنان غیر رسمی آبفا در این آزمون که در دانشکده علوم تربیتی دانشگاه اصفهان برگزار شد، شرکت کردند که ۱۵۰ نفر از آنان در صورت موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی به استخدام رسمی در می آیند.

وزارت نیرو برای اولین بار در  سال های اخیر  اقدام به برگزاری چنین آزمونی برای تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و حجمی شاغل در نهاد‌های زیر مجموعه خود کرده است .

این آزمون مخصوص کارکنانی بود که در قالب پست‌های سازمانی مندرج در ساختار شرکت‌ های آبفا مشغول به کار هستند و کسانی می توانستد درآن  شرکت کنند که  حداقل پنج سال سابقه کار مورد تایید در شرکت ‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت محل خدمت، منوط به پرداخت حق بیمه را دارا باشند.

کسب حداقل ۵۰ درصد امتیاز آزمون  و حداقل۷۰ درصد امتیازمصاحبه تخصصی ، ملاک انتخاب نفرات برگزیده خواهد بود.

پیش بینی می شود سازمان سنجش آموزش کشور در مهرماه امسال  نتایج آزمون عمومی  تغییر حالت اشتغال به کار کارکنان  غیررسمی  شرکت ‌های آب و فاضلاب کشور را اعلام کند .


Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.