تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
کد خبر : 33581

برگزاری سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در استان اصفهان

برگزاری سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در استان اصفهان

    سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در استان اصفهان از تاریخ ۲۳ اردیبهشت لغایت ۲۷ اردیبهشت ماه به همت دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در استان اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار دنیای اسرار:دکتر کجباف رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش

Print Friendly, PDF & Email

 

 

سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در استان اصفهان از تاریخ ۲۳ اردیبهشت لغایت ۲۷ اردیبهشت ماه به همت دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای اسرار:دکتر کجباف رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران با تعداد ۱۰۰۰ نفر شرکت کننده در ۴۹ رشته در ۱۰ بخش (آوایی، معارفی، ادبی، هنری، پژوهشی، فناوری، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، نوآفرینی قرآنی و رشته های گروهی) به طول انجامید.

ایشان هدف از برگزاری این مسابقات، ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر دانشجو معلمان با قرآن و سیره معصومین (ع)، اعتلای اخلاق ایمان و بصیرت دینی دانشجو معلمان، تشویق و حمایت از نخبگان قرآنی دانشگاه و معرفی به جامعه قرآنی، الگو سازی دانشجو معلمان برای سایر اقشار جامعه در حوزه فعالیت های قرآن و عترت، حاکمیت گفتمان قرآن و عترت در حوزه آموزش و پژوهش دانشگاه دانست.

دکتر کجباف سیاست های رویکردهای جشنواره را با اشاره به توسعه و ترویج دیدگاههای امامین انقلاب در حوزه قرآن اینگونه دانست: توجه به رویکرد تبلیغاتی، آموزشی، پژوهشی و تربیتی و همچنین اعتلای فعالیت های محتوایی و جنبی جشنواره و استفاده از استعدادها و نخبگان قرآنی بیان کرد.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.