تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۲۸
کد خبر : 26735

برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده همراه اول برای افزایش سرمایه

برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده همراه اول برای افزایش سرمایه

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیار ایران پس از دریافت مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار برای افزایش سرمایه ۲۷ تیر ماه برگزار خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار، با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت ارتباطات سیار ایران، به سرمایه فعلی این شرکت به ارزش ۱۹

Print Friendly, PDF & Email

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیار ایران پس از دریافت مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار برای افزایش سرمایه ۲۷ تیر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار، با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت ارتباطات سیار ایران، به سرمایه فعلی این شرکت به ارزش ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، قرار است ۲۸ هزار و ۲۷۷ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها افزوده شود.

سازمان بورس با اشاره به اینکه بخشی از مبلغ افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های استهلاک‌پذیر است، توجه سهامداران و سرمایه‌گذاران را به تاثیرات افزایش سرمایه بر هزینه استهلاک در سال‌های آتی جلب کرده است.

بر همین اساس، از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۰ برای تصمیم‌گیری درخصوص افزایش سرمایه شرکت کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.