تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
کد خبر : 33850

برگزاری مدرسه تابستانی «معماری بان» در موزه گرمابه علیقلی‌آقا

برگزاری مدرسه تابستانی «معماری بان» در موزه گرمابه علیقلی‌آقا

مدیر موزه گرمابه علی‌قلی‌آقا خبر داد: برگزاری مدرسه تابستانی «معماری بان» در موزه گرمابه علیقلی‌آقا مدیر موزه گرمابه علی‌قلی‌آقا از برگزاری مدرسه تابستانی معماری و کودک با عنوان «معماری بان» ویژه کودکان ۷ ‌تا ۹ سال در این موزه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، ملیحه قریشیان با اعلام این خبر گفت: دفتر تخصصی فرهنگ

Print Friendly, PDF & Email

مدیر موزه گرمابه علی‌قلی‌آقا خبر داد:
برگزاری مدرسه تابستانی «معماری بان» در موزه گرمابه علیقلی‌آقا
مدیر موزه گرمابه علی‌قلی‌آقا از برگزاری مدرسه تابستانی معماری و کودک با عنوان «معماری بان» ویژه کودکان ۷ ‌تا ۹ سال در این موزه خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار، ملیحه قریشیان با اعلام این خبر گفت: دفتر تخصصی فرهنگ و معماری موزه گرمابه علیقلی‌آقا نسبت به تشکیل یک مدرسه تابستانی معماری و کودک با عنوان «معماری بان» برای تابستان امسال اقدام کرده است.
او افزود: این دوره تخصصی با محوریت ارائه اصول پایه معماری ویژه کودکان دختر و پسر ۷ تا ۹ سال برگزار می‌شود.
قریشیان با بیان اینکه دوره معماری بان روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در سه سانس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سقف کلاس‌ها ۱۰ نفر و در صورت افزایش متقاضیان تا ۱۵ نفر است.
به گفته او، مدرسان این کلاس‌های آموزشی، فارغ‌التحصیلان رشته معماری و متخصص حوزه کودک هستند و از سوی شورای کارگروه معماری کودک مورد تأیید قرار گرفته‌اند.
مدیر موزه گرمابه علی‌قلی آقا با بیان اینکه دوره نخست این رویداد از ۳۰ خرداد تا یکم مردادماه در ۱۰ جلسه برگزار می‌شود، گفت: در صورت وجود متقاضی‌، ترم دوم کلاس‌ها از ۳ مرداد تا ۱۵ شهریور برگزار و به کودکان گواهی پایان دوره ارائه می‌شود.
او از تدوین و تأیید سرفصل‌های این دوره توسط معماران مطرح کشور و متخصصین علوم تربیتی کودکان خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با اصول پایه معماری است چراکه مسائل معماری شهری، مطالبه گری، آگاه‌سازی و تفهیم معماری و موارد پایه‌ای باید از دوران کودکی به افراد آموزش داده شود.
مدیر موزه گرمابه علی‌قلی با بیان اینکه ثبت‌نام این مدرسه از دهم تا ۲۸ خردادماه انجام می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام فرزندان خود در این دوره به موزه گرمابه علیقلی آقا مراجعه کنند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.