تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر : 29639

برگزاری پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان خمینی شهر

برگزاری پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان خمینی شهر

به گزارش دنیای اسرار:مدیر سینمای جوان خمینی شهر در خصوص برگزاری پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان خمینی شهر گفت:این برنامه در چهار روز، با گشایش نمایشگاه عکس و حضور مسئولین شهر در نگارخانه آفتاب مجتمع شهید مطهری آغاز خواهد شد. ۲۴ اثراز ۲۴ هنرمند عکاس در این نمایشگاه در معرض دید علاقه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیر سینمای جوان خمینی شهر در خصوص برگزاری پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان خمینی شهر گفت:این برنامه در چهار روز، با گشایش نمایشگاه عکس و حضور مسئولین شهر در نگارخانه آفتاب مجتمع شهید مطهری آغاز خواهد شد. ۲۴ اثراز ۲۴ هنرمند عکاس در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

سید مرتضی احمدی با اشاره به اینکه نمایشگاه تا سوم تیرماه به مدت یک هفته برقرار خواهد بود، اظهار کرد:
نمایش ۱۹ فیلم کوتاه بخش خمینی شهر، نمایش ۱۵ فیلم کوتاه بخش ملی در سه روز و نشست های نقد و بررسی با حضور مجتبی وطن خواهان(فیلمساز و منتقد)، بسته اکران هفته فیلم و عکس را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این برنامه که ۲۸ لغایت ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ است، تشریح کرد: چهار کارگاه تخصصی نیز در چهار روز به شرح زیر، جهت ارتقای سطح علمی هنرجویان، هنرمندان و علاقه مندان در نظر گرفته شده است:
کارگاه از مبانی نقد تا نقد عکس با حضور علیرضا ارواحی(منتقد و پژوهشگر هنر)
کارگاه انتقال تجربه با موضوع «روند تولید فیلم حرفه‌ای» و نمایش فیلم «سه هفته قبل با حضور سیدامیرحسین دیباج(مدیر فیلمبرداری و فیلمساز)
کارگاه انتقال تجربه با موضوع «لحن در فیلم کوتاه» و نمایش فیلم «دکل» با حضور سیدبابک مصطفوی(فیلمساز)
کارگاه ساختار و روایت در فیلم کوتاه قرن ۲۱ با حضور دکتر احمد الستی جلسات نمایش، نقد و بررسی و کارگاه های تخصصی در سالن نمایش و اجتماعات انجمن سینمای جوانان خمینی‌شهر می باشد.

لازم به ذکر است این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خمینی‌شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر برگزار خواهد شد.

خبرنگار: مهتاب خیری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.