تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 28165

بسته های تشویقی کارفرمایی در راستای افزایش اشتغال مددجویان

بسته های تشویقی کارفرمایی در راستای افزایش اشتغال مددجویان

به گزارش دنیا ی اسرار: با ارائه بسته های تشویقی به کارفرمایان اصفهانی در هشت ماهه سال جاری، زمینه اشتغال هزار و ۱۲۹ نفر از مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.  عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام اینکه پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۶ هزار شغل در

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیا ی اسرار: با ارائه بسته های تشویقی به کارفرمایان اصفهانی در هشت ماهه سال جاری، زمینه اشتغال هزار و ۱۲۹ نفر از مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.

 عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام اینکه پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۶ هزار شغل در بخش های اجرای طرح های اشتغالزایی، کاریابی و راهبری شغلی برای مددجویان ایجاد شود، بیان داشت: در هشت ماهه سال جاری بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان تحت حمایت این نهاد فراهم شده است.وی از برنامه ریزی انجام شده در حوزه کاریابی برای نیازمندان جویای کار توسط این نهاد خبر داد و افزود: از طریق فرآیند کاریابی و با ارائه  بسته های تشویقی و حمایتی به کارفرمایان شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و تسهیلات، تا کنون برای هزار و ۱۲۹ نفر از مددجویان،  شغل ایجاد شده است.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ۱۹۳ میلیاردتومانی به ۴ هزار و ۴۹۷ نفر از مددجویان جویای کار، گفت: در این مدت و با پرداخت این وام ها،  ۵ هزار و ۲۸۸شغل جدید راه اندازی شده است.
قائم مقام کمیته امداد استان به همکاری راهبران شغلی در بخش های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در این بخش تاکنون هزار و ۶۶۱ نفر با دریافت تسهیلات مشغول به کار شده اند.
زارعان با اشاره به تلاش این نهاد برای حفظ کرامت خانواده های نیازمند از مسیر اشتغال، گفت: مشارکت خیران و مراکز تخصصی نیکوکاری و همراهی و همدلی همه نیکوکاران در حوزه اشتغال، زمینه زندگی بهتر را برای مددجویان فراهم خواهد کرد.
انتهای پیام/

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.