تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
کد خبر : 31392

بهره مندی ۱۵ هزار و ۶۹۸ نیازمند اصفهانی از تسهیلات اشتغال در سال جاری

بهره مندی ۱۵ هزار و ۶۹۸ نیازمند اصفهانی از تسهیلات اشتغال در سال جاری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛ بهره مندی ۱۵ هزار و ۶۹۸ نیازمند اصفهانی از تسهیلات اشتغال در سال جاری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: طی ۹ ماه سال جاری برای ایجاد اشتغال ۱۵ هزار و ۶۹۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، تسهیلات

Print Friendly, PDF & Email

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

بهره مندی ۱۵ هزار و ۶۹۸ نیازمند اصفهانی از تسهیلات اشتغال در سال جاری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: طی ۹ ماه سال جاری برای ایجاد اشتغال ۱۵ هزار و ۶۹۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش  دنیای اسرار، احمد رضایی با تاکید بر اینکه تقویت اقتصاد خانواده‌های تحت حمایت می‌تواند در فقرزدایی موثر باشد، اظهار داشت: این نهاد در ۹ ماهه سال جاری با ایجاد زیرساخت‌های لازم و ارائه تسهیلات، زمینه اشتغال ۱۵ هزار و ۶۹۸ نیازمند را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر اینکه کارآفرینی مهمترین نکته در بحث اشتغال­زایی است، ادامه داد: در این مدت، بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح های مددجویی پرداخت شده است.

رضایی با اشاره به شرایط دریافت تسهیلات اشتغال در کمیته امداد، افزود: تسهیلات اشتغال عمدتا به مددجویان تحت پوشش، خانواده این گروه و نیز دهک های پایین جامعه تعلق می گیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، گفت: افراد فاقد شغلی که در ۵ دهک اول هستند با ثبت نام در سامانه سها می‌توانند درخواست وام اشتغال کنند و کارشناسان این حوزه با بررسی و مشاوره به متقاضیان، اقدامات لازم برای تخصیص تسهیلات را انجام خواهند داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.