تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 29256

بیش از ۴ هزار دستگاه ماینر کشف و ضبط شد

بیش از ۴ هزار دستگاه ماینر کشف و ضبط شد

نشست با نیروی انتظامی شبکه های برق اصفهان را بیش از پیش پایدارنمود به گزارش دنیای اسرار :مدیر دفترحراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق اصفهان گفت:۴ هزار و ۷۶۸ دستگاه ماینر غیر مجاز از ابتدای طرح جمع آوری دستگاه استخراج رمز ارز تا کنون کشف و ضبط شده است . ایمان بخشعلی نژاد در

Print Friendly, PDF & Email

نشست با نیروی انتظامی شبکه های برق اصفهان را بیش از پیش پایدارنمود

به گزارش دنیای اسرار :مدیر دفترحراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق اصفهان گفت:۴ هزار و ۷۶۸ دستگاه ماینر غیر مجاز از ابتدای طرح جمع آوری دستگاه استخراج رمز ارز تا کنون کشف و ضبط شده است .
ایمان بخشعلی نژاد در این باره گفت :تعداد مراکز کشف شده رمز ارزها۳۱۲ مکان بوده است که به صورت غیر قانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال نمودند ومیزان محاسبه شده برای استخراج این رمز ارزها ۵۴ گیگاوات ساعت بوده است .
وی تصریح کرد :با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال بعضی از افراد در تعرفه های تخفیفی مختلف به دنبال استخراج رمز ارزها بوده اند که با تلاش همکاران حراست ،لوازم اندازه گیری مناطق مختلف و همچنین پیگیری های نیروی انتظامی از بسیاری از تخلفات پیشگیری شده است و بیش از ۴ هزار دستگاه کشف و ضبط شده است .
وی با قدردانی از نیروی انتظامی به نشست های مشترک با ایشان خبرداد و گفت :درسال۱۴۰۰ همکاری خوبی با کلانتری ها ،پلیس و مراجع قضایی شکل گرفت و همچنین اطلاع رسانی های مردمی نیز نقش موثری داشت وی از شهروندان اصفهانی خواست که در صورت اطلاع از رمز ارزها با شماره تلفن ۳۴۱۲۱۳۳۵ تماس حاصل کنند و یا اینکه به سایت توانیر مراجعه نمایند .
بخشعلی نژاد خاطر نشان کرد :توسعه رویت پذیری وکنترل پذیری از طریق کنتورهای هوشمند یکی از مهم ترین ابزار جلوگیری از رمز ارزها غیر قانونی است به طوری که مجموع توان ماینر های کشف شده ۹ هزار و ۸۴۶ کیلووات می باشد .
این مقام مسئول عنوان کرد :دستگاههای ماینر علاوه بر مصرف بالای برق ،فشار مضاعف بر شبکه های توزیع و خسارت به لوازم برقی وارد می کنند .
وی ابراز داشت :هر شخص حقیقی یا حقوقی که بدون اخذ مجوزهای تعیین شده اقدام به بهره برداری از شبکه های توزیع برق اصفهان داشته باشد به شدت اعمال قانون خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.