تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
کد خبر : 32207

تأکید استاندار اصفهان بر حضور میدانی مدیران به منظور رصد بازار

تأکید استاندار اصفهان بر حضور میدانی مدیران به منظور رصد بازار

  استاندار اصفهان در ستاد تنظیم بازار استان بر حضور میدانی مدیران مرتبط، جهت نظارت، رصد و پیش بینی قیمت ها در بازار تأکید کرد.   به گزارش دنیای اسرار:دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در هفتاد و هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور مدیران کل مرتبط و به صورت ویدیو کنفرانس با

Print Friendly, PDF & Email

 

استاندار اصفهان در ستاد تنظیم بازار استان بر حضور میدانی مدیران مرتبط، جهت نظارت، رصد و پیش بینی قیمت ها در بازار تأکید کرد.

 

به گزارش دنیای اسرار:دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در هفتاد و هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور مدیران کل مرتبط و به صورت ویدیو کنفرانس با حضور فرمانداران برگزار شد؛ بر ورود جدی مسئولان دستگاه های نظارتی بر کنترل و ساماندهی قیمت اقلام اساسی در بازار تأکید کرد.

وی در این نشست با تأکید بر حضور میدانی مدیران و مسئولان مرتبط در بازار، ادامه داد: رصد و پیش بینی قیمت ها در بازه های زمانی مشخص بایستی در اولویت فعالیت های اداره کل صمت استان قرار بگیرد.

استاندار اصفهان عنوان کرد: ضروری است از ظرفیت حداکثری بازرسان اتحادیه ها در بازار بهره مند شویم، در این راستا آموزش و به روز رسانی اطلاعات دقیق بازرسان در سراسر استان در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: لازم است همچنین از ظرفیت نیروهای آموزش دیده اتحادیه ها و بسیج اصناف در طرح های نظارتی بازار استفاده شود.

دکتر مرتضوی گفت: باتوجه به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، متناسب با سال های گذشته و برآوردهای کارشناسی، میزان اقلام ضروری مورد استفاده مردم در این ایام پیش بینی شود تا دچار مشکل کمبود کالاهای اساسی نشویم.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز به صورت مستمر جلسات گروه اقدام استان تشکیل و نظارت ها در بازار تشدید شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.