تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۵۷
کد خبر : 26760

تحول در قطب صنعت کشور در گام دوم انقلاب/ نقش کلیدی فولاد مبارکه در توسعه پایدار و سرمایه گذاری زیربنایی

تحول در قطب صنعت کشور در گام دوم انقلاب/ نقش کلیدی فولاد مبارکه در توسعه پایدار و سرمایه گذاری زیربنایی

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان به مناسبت روز صنعت و معدن مطرح کرد: تحول در قطب صنعت کشور در گام دوم انقلاب/ نقش کلیدی فولاد مبارکه در توسعه پایدار و سرمایه گذاری زیربنایی موتور محرکه توسعه کشور رفع موانع تولید در حوزه صنعت و معدن است به گزارش دنیای اسرار:رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت:اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان به مناسبت روز صنعت و معدن مطرح کرد:

تحول در قطب صنعت کشور در گام دوم انقلاب/ نقش کلیدی فولاد مبارکه در توسعه پایدار و سرمایه گذاری زیربنایی

موتور محرکه توسعه کشور رفع موانع تولید در حوزه صنعت و معدن است

به گزارش دنیای اسرار:رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت:اصفهان به عنوان قطب صنعت کشور و جزء معدود استان های برتر در حوزه معدن بایستی دوران جدید را در گام دوم انقلاب بردارد تا با اتخاذ سیاست های حمایتی از کارآفرینان و صنعتگران نمونه و واحدهای عظیمی چون شرکت فولاد مبارکه شاهد تحولی در این حوزه ها باشیم.

مسعود گلشیرازی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین به مناسبت دهم تیرماه، روز صنعت و معدن، اظهار کرد: اینکه در تقویم کشور، روزی به «صنعت و معدن» نامگذاری شده، نشان از توجه ویژه به عرصه تولید و دوران متکی به توسعه صنعتی در کشور است.

موتور محرکه توسعه کشور رفع موانع تولید در حوزه صنعت و معدن است

وی افزود: قطعا رفع موانع تولید از حوزه صنعت و معدن کشور، موتور محرکه برنامه توسعه ای کشور محسوب می شود. به همین علت معتقدیم نگاه ویژه به فعالان این حوزه ها منجر به تسهیل شرایط تولید و رونق صادرات و سرمایه گذاری می شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان تصریح کرد: دو سالی می شود که کشور دچار تله سرمایه گذاری شده که نشان دهنده پایین بودن سرمایه گذاری نسبت به نرخ استهلاک است که باید به طور جد شرایط سرمایه گذاری را فراهم و توسعه داد.

تحول در قطب صنعت کشور در گام دوم انقلاب

وی اضافه کرد: استان اصفهان به عنوان قطب صنعت کشور و جزء معدود استان های برتر در حوزه معدن بایستی دوران جدید را در گام دوم انقلاب بردارد تا با اتخاذ سیاست های حمایتی از کارآفرینان و صنعتگران نمونه و واحدهای عظیمی چون شرکت فولاد مبارکه شاهد تحولی در این حوزه ها باشیم.

«شرکت فولاد مبارکه» پیشران صنعت کشور است

گلشیرازی تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از پیشران های صنعتی کشور تاثیر متقابلی درحوزه های فرهنگ، جامعه و اقتصاد هم دارد. در سه دهه گذشته این شرکت توانسته در تربیت نیروهای متخصص در زمینه های ماشین سازی، فولاد و زیرشاخه های صنعتی مرتبط بکوشد و تاثیر پروانه ای شرکت فولاد مبارکه در بخش اقتصاد و صنعت حائز اهمیت است.

نقش کلیدی فولاد مبارکه در توسعه پایدار و سرمایه گذاری زیربنایی استان

وی گفت: نگاه عمیق و راهبردی مدیریت شرکت فولاد مبارکه نه تنها در حوزه صنعت مشهود است بلکه در بخش هایی نظیر مسئولیت های اجتماعی، توسعه پایدار و سرمایه گذاری زیربنایی استان اصفهان نقش ممتاز و کلیدی دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.