تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 30585

تصویب لایحه دو فوریتی در خط ۲ مترو و عدم تصویب گزارس حسابرسی سازمان قطارشهری

تصویب لایحه دو فوریتی در خط ۲ مترو و عدم تصویب گزارس حسابرسی سازمان قطارشهری

علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر: تصویب لایحه دو فوریتی در خط ۲ مترو و عدم تصویب گزارس حسابرسی سازمان قطارشهری سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در جلسه امروز شورا را تشریح کرد. به گزارشدنیای اسرار: علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس از پنجاه

Print Friendly, PDF & Email

علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر:
تصویب لایحه دو فوریتی در خط ۲ مترو و عدم تصویب گزارس حسابرسی سازمان قطارشهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در جلسه امروز شورا را تشریح کرد.
به گزارشدنیای اسرار: علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس از پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورا با تبریک هفته نیروی انتظامی و درود به روان پاک شهدای مدافع امنیت اظهار کرد: پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورا امروز برگزار شد که یک لایحه دو فوریتی مربوط به آزادسازی در خط دوی قطار شهری اصفهان در ایستگاه خلجا مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: علاوه بر دو فوریت موضوع، لایحه نیز رأی آورد تا دسترسی ایستگاه و پله‌های فرار آن در این منطقه با آزادسازی ملکی که بررسی و تصویب شد فراهم شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ادامه بررسی گزارش‌های حسابرسی و صورت‌های مالی سال ۹۹ سازمان‌های شهرداری اصفهان، امروز گزارش سازمان قطارشهری، سازمان پایانه‌های مسافربری و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بررسی شد.
وی ادامه داد: گزارس حسابرسی سازمان قطارشهری به علت اشکالاتی که وجود داشت تصویب نشد اما دو گزارش دیگر با قید تاکیداتی به تصویب شورا رسید.
صالحی افزود: مبالغ پیشنهادی غرفه‌های بازار گیاهان دارویی بررسی شد که با توجه به جمع بندی کمیسیون تخصصی مربوطه و ضمن تاکیداتی، مبالغی برای بهره‌برداری به تصویب اعضای شورای شهر رسید.
وی گفت: با توجه به اینکه هجدهم مهرماه روز زاینده رود را در پیش داریم، امیدواریم همان طور که همکاران ما امروز در نطق‌های خود مطرح کردند و با توجه به اقدامات مدیریت شهری از جمله دبیرخانه زاینده رود، شاهد بازگشایی و جان گرفتن دوباره زنده رود از سراب تا پایاب باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.