تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
کد خبر : 33838

تقدیر از شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان بعنوان شرکت برتر در زیر ساخت GIS در کنفرانس ملی GIS

تقدیر از شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان بعنوان شرکت برتر در زیر ساخت GIS در کنفرانس ملی GIS

  به گزارش دنیای اسرار:کنفرانس ملی GIS یکی از رویدادهای علمی و ملی بسیار ارزشمند است که در این دوره با تاکید بر ارتباط صنعت با دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان طی دو روز (دوم و سوم خرداد) برگزار شد. در این دوره از کنفرانس بیش از ۷۰۰ مقاله با کیفیت سطح علمی و کاربردی به

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار:کنفرانس ملی GIS یکی از رویدادهای علمی و ملی بسیار ارزشمند است که در این دوره با تاکید بر ارتباط صنعت با دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان طی دو روز (دوم و سوم خرداد) برگزار شد. در این دوره از کنفرانس بیش از ۷۰۰ مقاله با کیفیت سطح علمی و کاربردی به دبیرخانه این دوره از رویداد ارسال شده که شرکت توزیع شهرستان اصفهان با سه ارایه شفاهی، ۵ پوستر و برپایی غرفه فعال در نمایشگاه ، بعنوان شرکت توزیع برتر مورد تقدیر قرار گرفت.
همچنین مقاله همکارمان سرکارخانم مهناز آقایی با عنوان مکان یابی بهینه پست های توزیع برق با استفاده از قابلیت های نرم افزار gisو سپاد، در گروه مقالات برتر شناخته شد و از ایشان تقدیر گردید.
علاوه بر آن بازدید خانم دکتر دهستانی ، مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات وزارت نیرو از سامانه های GIS، سپاد، سپهر انجام شد و ایشان از زحمات همکاران شرکت توزیع بویژه در حوزه GIS تقدیر نمودند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.