تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر : 29356

تقدیر فرماندار اصفهان از تلاش های مدیر مخابرات استان در دوران همه گیری کرونا

تقدیر فرماندار اصفهان از تلاش های مدیر مخابرات استان در دوران همه گیری کرونا

فرماندار اصفهان، با اهدای لوح تقدیری از تلاش های اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در دوران همه گیری کرونا قدردانی کرد. به گزارش دنیای اسرار، در متن لوح تقدیر اهدایی محمد علی احمدی فرماندار اصفهان خطاب به مدیر مخابرات منطقه اصفهان آمده است: جناب آقای اسماعیل قربانی مدیر محترم مخابرات منطقه اصفهان بی شک سلامتی

Print Friendly, PDF & Email

فرماندار اصفهان، با اهدای لوح تقدیری از تلاش های اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در دوران همه گیری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش دنیای اسرار، در متن لوح تقدیر اهدایی محمد علی احمدی فرماندار اصفهان خطاب به مدیر مخابرات منطقه اصفهان آمده است:

جناب آقای اسماعیل قربانی

مدیر محترم مخابرات منطقه اصفهان

بی شک سلامتی بزرگترین عطیه الهی برای اشرف مخلوقات و تلاش در راستای تحقق سلامتی آحاد جامعه یکی از با ارزش ترین اعمال در پیشگاه حضرت باری تعالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردد.

 مواجهه کشور با “پاندمی کرونا” بار دیگر اهمیت همکاری بین بخشی در حوزه سلامت را نمایان ساخت و امروز شاهد آن است که تلاش های فداکارانه متولیان قوای سه گانه، سازمان ها، نهادهای دولتی، غیردولتی و خیرین سلامت تبدیل به نقطه عطفی جهت دل گرم شدن در ارتقای سلامت برای تمام هموطنان شده است.

 بنابراین خدمت به خلق موهبتی است الهی و بنا به آیه ی ۳۲ سوره مائده، نجات جان یک انسان از دیدگاه خداوند، معادل نجات جان همه انسان هاست.

لیکن در این شرایط حساس هر قدمی که برای تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.

 لذا بر خود فرض می دانیم که از عزم و همت والایتان در این جهاد فی سبیل الله در دوران همه گیری کرونا قدردانی نموده و با اهدای این لوح تقدیر، تلاش شما را پاس بداریم.

 توفیق روز افزونتان را در مسیر رشد و بالندگی این مرز و بوم در ظل  عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) از محضر خداوند منان خواستاریم.

محمد علی احمدی

فرماندار و رئیس مجمع سلامت شهرستان اصفهان

فرمانداری اصفهان

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.