تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 29915

توزیع ۱۱ هزار غذای متبرک رضوی در روز عید غدیر در دارالقرآن اهلبیت(ع) خمینی شهر

توزیع ۱۱ هزار غذای متبرک رضوی در روز عید غدیر در دارالقرآن اهلبیت(ع) خمینی شهر

به گزارش دنیای اسرار :موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) بزرگترین موقوفه قرآنی آستان قدس رضوی، همزمان با عید غدیر تعداد ۱۱ هزار پرس غذای متبرک به نمک آستان علی ابن ابیطالب(ع) و علی ابن موسی الرضا(ع) در شهر خمینی شهر توزیع کرد. روابط عمومی موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) نحوه توزیع غذاها را بدینگونه شرح داد: تعداد چهار هزار

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) بزرگترین موقوفه قرآنی آستان قدس رضوی، همزمان با عید غدیر تعداد ۱۱ هزار پرس غذای متبرک به نمک آستان علی ابن ابیطالب(ع) و علی ابن موسی الرضا(ع) در شهر خمینی شهر توزیع کرد.
روابط عمومی موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) نحوه توزیع غذاها را بدینگونه شرح داد: تعداد چهار هزار پرس غذا در شام عید غدیر در جشن چشمه لادر و تعداد هفت هزار پرس در محلات خمینی شهر با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی توزیع شد.
لازم به ذکر است ویژگی ممتاز این غذاها متبرک بودن به نمک و برنج آستان مقدس علی بن ابیطالب(ع) و علی ابن موسی الرضا(ع) است که با هماهنگی‌های لازم با آستان قدس این تبرکات به شهرستان ارسال و غذاهای طبخ شده به آن متبرک شد.
لازم به ذکر است به همت موسسه دارالقرآن اهلبیت علیهم السلام شعبه روستایی موغان نیز ۵۰۰ پرس غذای در روز عید غدیر توزیع شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.