تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 27000

توزیع ۵۹ میلیون و ۴۵۴ هزار لیتر آب شرب در اصفهان

توزیع  ۵۹ میلیون و ۴۵۴ هزار لیتر آب شرب در اصفهان

از نیمه خرداد ماه تا کنون  از طریق تانکرهای آبرسانی سیارصورت گرفت؛ توزیع  59 میلیون و ۴۵۴ هزار لیتر آب شرب در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:از نیمه خرداد ماه امسال تا کنون ۵۹ میلیون ۴۵۴ هزار لیتر    آب شرب از طریق تانکر های آبرسانی سیار درمیان مردم اصفهان توزیع شده است.  مدیر سامانه ارتباط

Print Friendly, PDF & Email

از نیمه خرداد ماه تا کنون  از طریق تانکرهای آبرسانی سیارصورت گرفت؛

توزیع  59 میلیون و ۴۵۴ هزار لیتر آب شرب در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:از نیمه خرداد ماه امسال تا کنون ۵۹ میلیون ۴۵۴ هزار لیتر    آب شرب از طریق تانکر های آبرسانی سیار درمیان مردم اصفهان توزیع شده است.

 مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان گفت: این مقدار آب از ابتدای تنش آبی در نیمه خرداد ماه تا هشتم مرداد ماه جاری از طریق یک هزار و ۵۰۵ تانکر، در اختیار مردم در شهرها و روستاها قرار گرفت.

 عباس عباسی خاک با بیان این که در تیرماه به دلیل افزایش دما و مصرف بیش از پیش مردم، تامین پایدار آب شرب مشترکین محدودیتی هایی در برداشت، اعلام کرد: در تیرماه، ۲۹ میلیون و ۹۲۶ هزار لیتر آب به وسیله ۲ هزار و ۷۳۷ تانکر سیار در اختیار متقاضیان در سطح استان قرار گرفت.

 مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان به چگونگی آبرسانی سیار در مرداد ماه اشاره و بیان کرد: از ابتدای ماه جاری، ۶ میلیون و ۵۹۸ هزار لیتر آب شرب از طریق ۷۳۴ تانکر در بین مردم  مناطق ۶ گانه اصفهان  و شهرستان های فلاورجان، زیار، بهارستان، دولت آباد و اردستان توزیع شد.

شایان ذکر است که از ابتدای خرداد ماه تا کنون تعداد ۳۳۲ هزار و ۵۶۵ تماس با سامانه ارتباط با مشتریان آبفا (شماره ۱۲۲) برقرار شده، که معادل ۵۸ درصد کل تماس ها مربوط به افت فشار و قطعی آّب بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.