تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 32621

توقیف موتورسیکلت ۱۳ میلیاردی

توقیف موتورسیکلت ۱۳ میلیاردی

     رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” کامران ریاحی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت

Print Friendly, PDF & Email

 

 

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” کامران ریاحی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در راستای اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت های سنگین قاچاق حین گشت زنی در جایگاه سوخت اتوبان “معلم “به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت به محض مشاهده ماموران موتورسیکلت را رها کرده و از محل متواری شد که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و این موتورسیکلت را توقیف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش موتورسیکلت مذکور را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۳ میلیاردریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع تحت بررسی است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.