تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر : 33250

توقیف ۶۲۴ ادوات برداشت و دستگاه حفاری غیرمجاز آب در استان اصفهان

توقیف ۶۲۴ ادوات برداشت و دستگاه حفاری غیرمجاز آب در استان اصفهان

مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان خبرداد؛ توقیف ۶۲۴ ادوات برداشت و دستگاه حفاری غیرمجاز آب در استان اصفهان مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان از توقیف ۶۲۴ ادوات برداشت و دستگاه حفاری غیرمجاز آب در استان خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار:حسن ساسانی در حاشیه بازدید معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیر

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان خبرداد؛
توقیف ۶۲۴ ادوات برداشت و دستگاه حفاری غیرمجاز آب در استان اصفهان
مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان از توقیف ۶۲۴ ادوات برداشت و دستگاه حفاری غیرمجاز آب در استان خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار:حسن ساسانی در حاشیه بازدید معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیر حوضه آبریز رودخانه زاینده‌رود گفت: ۳۰۰دستگاه حفاری غیر مجاز آب و ۳۲۴ ادوات غیر مجاز برداشت آب سطحی از سال ۱۴۰۱ تا کنون در استان اصفهان توقیف شده است.

وی میزان برآورد ارزش ریالی توقیفات صورت گرفته را ۱۲ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: اجرای احکام اعم از تخلیه منصوبات غیرمجاز، پر، مسدود و مسلوب المنفعه چاه‌های غیرمجاز به صورت جدی در استان اصفهان پیگیری می شود و تا کنون از ۱۶ هزار و ۵۰۰ مورد تخلف لحظه ای در زمینه حفاری یا برداشت آب جلوگیری شده است.

ساسانی با اشاره به دریافت گزارش های مردمی به صورت شبانه روزی از طریق سامانه ۳۸۴۸ افزود: طی دو سال اخیر بیش از ۳۹ هزار مورد تماس مردمی از سراسر استان اصفهان دریافت و ثبت شده است.

وی با تأکید بر تسهیل ارتباط با مردم تصریح کرد: ثبت و رسیدگی به هر گونه تخلفات آبی از طریق سامانه تلفنی ۳۸۴۸ امکان پذیر است.

گفتنی است، مهندس علیرضا الماسوندی، معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیر حوضه آبریز رودخانه زاینده‌رود و حوضه‌های جنوب‌غربی فلات در سفر خود به اصفهان از یگان حفاظت و سامانه ۳۸۴۸ شرکت آب منطقه ای اصفهان بازدید کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.