تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
کد خبر : 28137

تکریم روز پرستار

تکریم روز پرستار

به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار مجموعه مدیریت شهری شهرداری نجف آباد به مجموعه کادر درمان و پرستاران خدا قوت می گوید!به گزارش دنیای اسرار: در ادامه فعالیت های ویژه مناسبت های فرهنگی مذهبی، حوزه فرهنگی مجموعه مدیریت شهری همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار ویژه برنامه هایی در سالن شهروند

Print Friendly, PDF & Email


به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار مجموعه مدیریت شهری شهرداری نجف آباد به مجموعه کادر درمان و پرستاران خدا قوت می گوید!
به گزارش دنیای اسرار: در ادامه فعالیت های ویژه مناسبت های فرهنگی مذهبی، حوزه فرهنگی مجموعه مدیریت شهری همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار ویژه برنامه هایی در سالن شهروند به جهت تکریم پرستاران در نظر گرفته است.
علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد اعلام کرد در این ویژه برنامه ها که با شعار “قدردان زحمات شماییم” با همکاری شبکه بهداشت و درمان اعضای کادر درمان نجف آباد طی دو روز (۱۷ و ۱۸ آذرماه) به جشن ولادت در سالن شهروند فرهنگسرای خارون دعوت و ویژه برنامه ای شاد و متنوع به پاس خدمات زحمت کشان این عرصه اجرا خواهد شد.
همچنین در فضای تبلیغات محیطی با نصب بیش از بیست بنر در مناطق مختلف شهری مزین به تصویر پرستاران حین انجام وظیفه خطیرشان با شعار “خدا قوت” به پاسداشت خدمات کادر درمان در دوران مقابله با کرونا پرداخته می شود.
شایان ذکر است در روز پرستار عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد به جهت تکریم و خدا قوت گویی و اهداء گل به کادر درمان فعال در عرصه سلامت به دیدار پرستاران بیمارستان های فاطمه الزهرا و شهید محمد منتظری می رود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.