تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۴۰
کد خبر : 27427

جلسه شورای مسکن شهرستان خوروبیابانک

جلسه شورای مسکن شهرستان خوروبیابانک

جلسه شورای مسکن شهرستان خوروبیابانک با حضور اعضای جلسه و با هدف بررسی مسائل و مشکلات طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای خور، جندق و فرخی در محل فرمانداری شهرستان خوروبیابانک برگزار گردید. ? در این جلسه ابتدا مهندس ایزدی-سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گزارشی از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای

Print Friendly, PDF & Email

جلسه شورای مسکن شهرستان خوروبیابانک با حضور اعضای جلسه و با هدف بررسی مسائل و مشکلات طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای خور، جندق و فرخی در محل فرمانداری شهرستان خوروبیابانک برگزار گردید.

? در این جلسه ابتدا مهندس ایزدی-سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گزارشی از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای خور و جندق ارائه نموند.

? مهندس نظام الاسلامی-فرماندار شهرستان نیز بر لزوم تعیین و تکلیف متقاضیانی که در فاز جدید ثبت نام نموده اند و ابلاغ طرح تفضیلی شهر فرخی جهت اجرای طرح اقدام ملی تاکید نمود.
? در این جلسه پیرامون عملیات آماده سازی اراضی شهرهای خور و جندق، تامین خدمات زیربنایی اراضی توسط ادارات خدمات رسان، تامین کسری زمین توسط راه و شهرسازی، روند صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری ها، ارائه خدمات الکترونیکی توسط نظام مهندسی به متقاضیان و اراضی واگذار شده در روستاها بحث و تبادل نظر گردید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.