تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر : 30968

جهاد تبیین و کرسی‌های آزاداندیشی حلقه مفقوده دانشگاه‌ها

جهاد تبیین و کرسی‌های آزاداندیشی حلقه مفقوده دانشگاه‌ها

مسؤول بسیج دانشجویی پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اصفهان گفت:حلقه گمشده دانشگاه‌ها این است که مساله جهاد تبیین و کرسی‌های آزاداندیشی جدی گرفته نشده است و باید بیش از پیش به آن توجه کرد.   به گزارش دنیای اسرار به نقل از فارس :فاطمه آنی، مسؤول بسیج دانشجویی پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اصفهان در گفت‌وگو با

Print Friendly, PDF & Email

مسؤول بسیج دانشجویی پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اصفهان گفت:حلقه گمشده دانشگاه‌ها این است که مساله جهاد تبیین و کرسی‌های آزاداندیشی جدی گرفته نشده است و باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

 

به گزارش دنیای اسرار به نقل از فارس :فاطمه آنی، مسؤول بسیج دانشجویی پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأکید بر لزوم آگاهی بیشتر دانشجویان نسبت به دیگر اقشار جامعه اظهار داشت: شرایط فعلی جامعه ناشی از عدم آگاهی و موج سواری برخی بر جو دروغی است که توسط رسانه‌های دشمن ایجاد شده است.

 

وی افزود: حلقه گمشده دانشگاه‌ها این است که مساله جهاد تبیین و کرسی‌های آزاداندیشی جدی گرفته نشده است و باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

 

آنی با تأکید بر اهمیت مطالبه‌گری دانشجویی، با بیان اینکه در این روزها سطح مطالبه‌گری در شأن آن‌ها نیست، تصریح کرد: در سطح دانشگاه‌ها برخی از اعتراضات و مطالبات به حق وجود دارد اما شیوه بیان و جهت‌دهی آن‌ها نیز نکته‌ای مهم است و بخشی از این موضوع به خارج از فضای دانشگاه و بخشی به عملکرد خود دانشجویان بازمی‌گردد.

 

مسؤول بسیج دانشجویی پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اصفهان با اشاره به واقعه ۱۶ آذر ۱۳۳۲، با بیان اینکه سطح آگاهی جوانان امروز بیشتر شده، عنوان کرد: دانشجوی مبارز در سال ۱۳۳۲ به قیمت جان خود به پای آر‌مان‌ها ایستاد اما الان دشمنان تلاش می‌کنند هویت دانشجویی را با باور و اعتقادی خلاف واقعیت و اصالت ان که همان ضداستکباری و ضداستعماری است، ایجاد کنند.

 

وی در خصوص توجه به ظرفیت دانشجویان و دانشگاه‌ها در دهه اخیر اظهار کرد: در دولت قبل توجه زیادی به ظرفیت علم در دانشگاه‌ها نشد هرچند خواست حاکمیت این مورد نیست و علی‌رغم وضع موجود، دانشجویان در حال پیشبرد مسیر خود بودند همچنین برخی دولت‌ها از دانشجویان و جوانان غافل می‌شوند و صرفا از افراد باتجربه استفاده می‌کنند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.